Elimi Bırakma 12. bölüm, Cenk artık duygularını kendine saklayamıyor


TRT1'in sevilen dizisi Elimi Bırakma 12. bölümde Cenk, duygularıyla mücadele etmeye devam ediyor. Cenk'in kızkardeşi Melis Cansu'ya Cenk'le Azra'nın havuzbaşında konuşurken çektiği fotorafını yolladı. İşbirliği yapacaklar Azra'ya karşı. Cansu intikam yemini ediyor Azra'nın arkasından.

Azra'ya mesaj geldi, "Kardeşini gördük, bağlı tutuyorlar, gel" diye. Azra gidecekti, Cenk ondan önce gidip çocukları korkuttu. Azra gelince de "Yanlılmışız, benzetmişiz, görmedik kardeşini" dediler.

Azmi Bey, Azra'ya teklifte bulunur. "Ben kardeşinizi bulup size getireyim, siz de Çelen ailesinin evinden ve hayatından çıkıp gidin" dedi. Tamam dedi Azra." Onları konuşurken Cenk gördü uzaktan. Azmi Bey'e Azra ile ne konuştuğunu sordu. O da "ben ailenizi korumaya çalışıyorum, Azra ile bir anlaşma yaptık, ben onun kardeşini bulacağım o da, ailenizi rahat bırakıp çekip gidecek" dedi. Cenk korunmaya ihtiyaçları olmadığını söyledi.

Bu arada Arda'nın okul ödevi olarak üstlendiği sosyal sorumluluk projesi için Azra da ona yardım etti, yetimhanedeki çocuklar için kekler yaptı. Bu, Arda ile aralarının yumuşamasına neden oldu, çocuk Azra'nın iyi niyetini görmeye başladı. Cenk ise bir yandan Azra'dan nefret eder gibi davranırken, için için onu önmesediğini gösterecek şeyler yapıyor. Azra da onun bakışlarında başka bir anlam gizli olduğunu anlıyor artık.

Kemal'in ölümüyle ilgili şüpheleri olan lokantanın eski çalışanı Çetin, Sumru'yu arıyor, ama kadın ilgilenmiyor, kapatmak istiyor konuyu. Mesut'un karısı Hülya ise şüphelendi, olayın üzerine gitti, çocukla konuştu. "Bir sürü borç yıkı sonra da suçu ölmüş adamın üzerine atmak yanlış. Ben Kemal Abiyi ortadan kaldırmak isteyenler olduğunu düşünüyorum" dedi.

Melis sevgilisi Efkan'la birlikte Feride Hanım'ı iş yerinde ziyarete geldiler. Çocuk babamı getireyim tanışın dedi. Oysa baba falan yok ortada, başka birini getirecek babası diye. Çocuk dışarı çıkıp telefonda konuşurken duydu bunu. Cenk'e söyledi. Cenk umursamıyor gibi yaptı. Sonra da kavga ettiler.

Benimle neden bu kadar ilgileniyorsun" dedi Azra ısrarla. "Çünkü ben sana" dedi ve devam edemedi, öfkelendi, tabakları kırdı döktü... Söyleyemediklerini içinden söyledi."Sana deliği gibi aşığım" dedi...
Annesi Serap, oğluna Azra ile nereden tanıştıklarını sordu. Cenk kızdı annesine. "Azra'ya aşıksın değil mi" "Evet diye bağırdı Cenk, "Azra'yı seviyorum, ona aşığım" dedi. Bunu, kapının önündeki Azra da duydu. Kapıdan çıkan Cenk'le şaşkın şaşkın baktılar brbirine.

Arda'nın gittiği yetimhane, Mert ile Fatma'nın kaldıkları yer. Ve Arda piyano çalan Mert'i merak etti ve onunla tanıştı, gitarı ile çocuğa eşlik etti


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder