3 Nisan 2015 İşte Benim Stilim Sms Sonuçları

iste-benim-stilim-sms
İŞTE BENİM STİLİM SMS SONUÇLARI 3.4.2015

İşte Benim Stilim yarışması 3 nisan 2015 cuma akşamı final gecesi ile ekrana geldi. 3 nisan akşamı İşte Benim Stilim eski adı ile Bu Tarz Benim 2.sezon finalinde 5 yarışmacı finalde yarıştı ve bu 5 yarışmacıdan 4 yarışmacı SMS oylamasına çıktı. 3 nisan işte benim stilim sms sonuçları bu  sayfada olacak... İşte sms sonuçları 3 nisan işte benim stilim final

İŞTE BENİM STİLİM FİNAL GECESİ SMS OYLAMA SONUÇLARI

3 nisan işte benim stilim final gecesinde podyuma çıkan 5 yarışmacıdan 4 yarışmacı sms'e çıkacak...
SMS Sonuçları bu sayfada olacak... Takipte Kalın...

SMS SONUÇLARI 3 NİSAN 2015
1- ***
2- ***
3- ***
4- ***

3 nisan akşamı final gecesinde yarışmacılar jüri önüne çıkacak. Final gecesinde ilk olarak 1 yarışmacı jürinin oyları ile elenecek. Daha sonra 4 yarışmacı sms halk oylamasına çıkacak. Halk oylaması sonucunda tekrar jüri karşısına çıkacak olan yarışmacılardan birinciyi jüri, sms ve final haftasında alınan yıldız belirleyecek...

3 nisan akşamı final gecesinde konuk sanatçı Bengü oldu. Bengü şarkıları ile izleyenleri büyüledi...

sms sonuclari, iste benim stilim sms sonuclari, 3 nisan sms sonuclari iste benim stilim, bu tarz benim 3 nisan sms sonuclari, sms oylama sonuclari 3/4/2015kaynak = onceburada.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder