İşte Benim Stilim Kim Elendi 17 Nisan Cuma - İşte Benim Stilim Elenen İsim - Kim Elendi


İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ 17 NİSAN

Ekranların eğlenceli ve bir o kadar tartışmalı moda yarışması olan İşte Benim Stilim yarışması adından söz ettirmeye devam ediyor.

Tv8 ekranlarında hafta içi gündüz ve Cuma akşamları eleme gecesi ile seyirci ile buluşan İşte Benim Stilim ilk günden beri ilgi görüyor.

İşte Benim Stilim yarışmacıları yer yer hararetli tartışmalar içine girse de büyük ödül olan 100.000 Tl ödül için büyük mücadele veriyorlar.

İşte Benim Stilim jürisi olan Nur Yerlitaş, Uğurkan Erez, Kemal Doğulu ve İvana Sert programa tecrübeleri ve fikirleri ile oy vererek yarışmacılar hakkında yorum yapıyorlar.

Her hafta olduğu gibi jüriden en az oyu alarak elenmek üzere ismi söylenen ismin karşısına yarışmacılar bir yarışmacıyı gönderiyorlar.

Son olarak elenmek üzere seçilen iki isim arasından gidecek olan kişiye jüri yaptıkları oylama sonucunda karar veriyor.

Uzun yıllar boyunca sunuculuk yapmış ve kendisini yine sunuculuk yaparak tanıdığımız başarılı isim Öykü Serter ise İşte Benim Stilim yarışmasının sunuculuğunu üstlenerek büyük ilgi topluyor.

İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacılarıyla dikkat çekiyor. Birbirinden güzel yarışmacıları yeni sezonda büyük ödül ve Türkiye'nin en stil kadını olmak için mücadele veriyor.

Geçen hafta elenen İşte Benim Stilim yarışmasının iddialı yarışmacılarından olan Duygu Barazi yarışmadan ilk elenen isim oldu.

17 Nisan Cuma İşte Benim Stilim yarışmasından elenen isim kim olacak eleme gecesinde belli olacak. 







işte benim stilim kim elendi,işte benim stilim 17 nisan kim elendi, işte benim stilim bu hafta kim elendi,işte benim stilim kim gitti,işte benim stilim cuma eleme sonuçları kim elendi işte benim stilim,işte benim stilim elenen isim,17 nisan cuma kim elendi işte benim stilim,işte benim stilim bu hafta kim elendi,kim elendi işte benim stilim,bu akşam işte benim stilim kim elendi,işte benim stilim sms sonuçları
kaynak = onceburada.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder