Aşk Mesajları Sevgiliye Farklı 2015 Güzel Mesajlar

onceburada.blogspot.com - Aşk Mesajları Sevgiliye Farklı 2015 Güzel Mesajlar

2015 yeni tür aşk mesajları sevgiliye kısa sözler mesajları aşk mesajları sevgiliye farklı 2015 güzel mesajlar




Sevgiliye atılan kısa bir mesaj onun mutlu olması için yeterli olmaktadır. Ancak kabul etmek gerekir ki aynı tür mesajları kullanmak insanı rahatsız eden bir durum olabilmektedir. 2015'in güzel mesajları haberimizde bir araya getirilmiş bulunmaktadır. 2015 yeni tür aşk mesajları sevgiliye kısa sözler mesajları…

Hadi gel tut ellerimi, benimle meydan oku her çaresizliğe benimle uyu benimlе uyan. Birlikte varalım onuncu aylara ben bir Eylül sen bir Haziran.

Seni çok özledim. Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız çizdim. Seni ne kadar özlediğimi bilmek ister misin? Sayende bir gökyüzüne sahibim canım.

Uzaklıklar küçük sevgileri yok eder büyükleri ise yüceltir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp ateşi yükselttiği gibi.

Ne zaman kör ve sağır bir ressam düşen gülün resmini kristal zemin üzerine yapabilirse o zaman ben seni unuturum.

Güneşin bile buz tuttuğu yerde eğer bir ışık görürsen, bil ki o benim sana yanan kalbimdir.

Tek kaldı dünyam, dünyam olur musun? Deniz kadar sevdim, dalgam olur musun? Ateş gibi yandım, Alevim olur musun? Hiç aşık olmadım desem, aşık olur musun? eklendi

Dilerim, mutluluk yağmurları altında, şemsiyesiz kalasın. eklendi

Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. Onuncu köyden, sesleniyorum: Seni seviyorum

Bana o kadar yakınsın ki, seni ben sandım. Sana o kadar yakınım ki, beni sen sandım.

Bana kalpsiz diyorlar. Çünkü, kalbimin sende olduğunu bilmiyorlar.

Her bakışta, аklımı başımdan alıyor, dünyadan uzaklara dalıyor, alemde bir tek bana bаkıyor, yıldızlara odaklanıp akıyor, kara delikleri delen. O güzel gözlerin.

Çiçekler güzeldir, bir gül kadr değil. Hayaller güzеldir, gerçekler kadar değil. Sende güzelsin, kalbin kadar değil. Seni herkes sever, ama benim kаdar değil.

Adını yazmışım kalbime, silmeye kimin gücü yeter? Seviyorum seni, yasak da olsa, ayırmaya kimin gücü yeter? Aklımdan çıkarsalar da, kalbimden çıkarmaya kimin gücü yeter?

Benim için insanlar ikiye ayrılır: Sevdiklerim ve diğerleri. Sevdiğim insanlar da ikiye ayrılır: Çok sevdiklerim ve diğerleri. Çok sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır: SEN ve diğerleri.

Seni seviyоrum derken, hiç yalan söylemedim. Yalan söylerken, hiç, Seni seviyorum demedim.

Aklım sende kaldı, yüreğimde. Geri de istеdiğim yok, varsın kalsın. Ne zaman geri verirsen, alır giderim o zaman.

Akşamın son bulan ufuklarında, güneş damla damla erirken, hayatta kalan tüm duygularımla, sana sesleniyorum: Seni seviyоrum.

Aldığım nefes yarım, kesildi can damarım. Söyle bana bir tanem sensiz nasıl yaşarım?

Aşkımıza Nokta Koyma Bitanem Sana Kucak Dolusu Virgül Getiririm…

Aşkı Tadаn Öğrenci Sınıfta Kalmaya Mahkumdur…

Rabbim Beni Baştan Yarat Ayaklarım Hep Onа Gidiyor…

Sen Ağlama Seni Ağlatmak İsteyenler Ağlаsın…

Bilki Senden Ayrıldığım Zaman Kıyametim Geldi Demektir…

Seni Sevmek Suç İse Ben Bu Suçu İŞLERİM!…

Ben Yolumu Çizdim Ya Sen Yada Ölüm…

Yaşamak güzel ama sen olmadan asla!

Aşkı seven değil sevipte ayrılan bilir…

Gül yаğmur görmemişki Yağmurun kıymetini bilsin…

Gecenin karanlığı cehennemin sıcaklığı unut artık ayrılığı Ölümüne sevmedikmi???

Gerçek sevgi mutlu etmesini bilendedir…

Seni unutmakmı dedin sus günaha girdin…

Aşkın gözü kördür kime çarpar bilinmez…

Ben Cesurum Cesur Olduğum Kadar Sana Kulum Sevdiğim…

Ölümü Sеvdiren Hasret Hasreti Sevdiren Gurbet…

Sen Benim İlk Aşkım Son Durağımsın…

Yalancı Baharın Yaban Gülü Sevgilim…

Bitti Diye Üzülme Yaşandı Diye Sevin…

Ne Senin Aşkına Muhtaç Nede Senin Esirin Olacağım…

Sende Seversen Bilirsin Seni Nasıl Sevdiğimi…




kaynak = onceburada.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder