İşte Benim Stilim 24 Nisan Cuma Kim Elendi - 24 Nisan İşte Benim Stilim Elenen İsim

24 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ
bu yazı www.onceburada.blogspot.com'a aittir
Geçen hafta sevilen yarışma İşte Benim Stilimde Neda'nın elenmesinin ardından yeni bölümleri ile hafta içi ekranlarında olan yarışmada yine yarışmacılar birbirinden güzel kıyafetlerle podyum yürüyüşlerini gerçekleştirdiler. Yeni bir eleme gününe gelinen İşte Benim Stilimde bu akşam 24 Nisan Cuma akşamı bir kişi daha elenecek. 24 Nisan Cuma eleme gecesi hakkındaki bilgiler yazımızın devamındadır.

Birbirinden güzel ve iddialı yarışmacıların yer aldığı İşte Benim Stilimde 3. sezonun yeni bir eleme gecesi bugün yani 24 Nisan Cuma akşamı yapılacak ve bir yarışmacı bu hafta hayallerine veda edecek.

24 Nisan Cuma akşamı eleme gecesi yaşanan işte benim stilimde bakalım bu akşam kim elenecek. Eleme gecesinde yaşananlar ve kimin ne kadar oy alıp elenmek üzere kimlerin isimleri söylendi gibi merak edilen tüm bilgiler yazımızın devamındadır.

24 NİSAN CUMA İŞTE BENİM STİLİM
BÜŞRA EYEN SİRAL ELENDİ

bu yazı www.onceburada.blogspot.com'a aittir
Sizlerde İşte Benim Sitilim yarışması hakkındaki düşüncelerinizi ve söylemek istediklerinizi yorum bölümünden yazarak paylaşmış olabilirsiniz. Yarışmada ki favoriniz kimdir veya yarışmada sevmediğiniz isim hakkındaki düşüncelerinizi diğer izleyiciler ile paylaşabilirsiniz.

İŞTE BENİM SİTİLİM 24 NİSAN ELEME GECESİNDE YAŞANANLAR

İşte Benim Stilim 24 Nisan eleme gecesinde jüriden en düşük puanı alan Büsra oldu ve elenmek üzere seçilen ilk isim oldu. Ardından da yarışmacılara elemek istedikleri isim soruldu. İşte Benim Sitilim yarışmacıları elenmek üzere Sinem ismini söylediler.

YARIŞMACILAR KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİ?

Cerem *** gitsin dedi
Neda *** gitsin dedi
Şilan *** gitsin dedi
Didem *** gitsin dedi
Ezgi *** gitsin dedi
Büşra *** gitsin dedi
Sima *** gitsin dedi
Sinem *** gitsin dedi
Mihriban *** gitsin dedi
Elçin *** gitsin dedi
Tümay *** gitsin dedi
Serpil Gülşah *** gitsin dedi
bu yazı www.onceburada.blogspot.com'a aittir
Büsra ve Sinem için son kararı jüri verdi. Oylamada işte jürinin verdiği oylar ile giden isim;

Nur Yerlitaş , Büşra gitsin dedi. 
İvan Sert , Sinem gitsin dedi. 
Uğurkan Erez Sinem gitsin dedi.
Kemal Doğulu Busra gitsin dedi. 
Linet Büşra gitsin dedi.

İşte Benim Sitilim'in TV8 ekranlarındaki 24 Nisan eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim jürinin oyuyla Büşra Eyen Siral oldu. 

Sizce Bu Hafta Kim Elensin?

işte benim sitilim 24 nisan eleme, tv8 işte benim sitilimden kim elendi, tv8 işte benim sitilim eleneni kim oldu, 24 nisan cuma işte benim sitilim elenen isim kim, işte benim sitilim tv8 24 nisan kim elendi, işte benim sitilimden elenen kim oldu, eleme gecesi işte benim sitilim kim elendi, 24.04.2015 işte benim sitilim kim elendi, tv8 işte benim sitilim benim kim elendi 24 nisan, 24 nisanda tv8 işte benim sitilim benimde kim elendi, tv8 24 nisan eleneni, iste benim stilim 3. sezon ilk elenen kim
kaynak = onceburada.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder