Elimi Bırakma 10. bölüm özet, Feride Hanım ve Cenk'i bekleyen kötü sürpriz


TRT 1 ekranının sevilen dizisi Elimi Bırakma 10. bölümünde herkes tarafından yalancılıkla suçlanan Azra, kendisini anlatmaya çalıştı durdu. Kızcağız geceyi köşkün bahçesinde geçirdi, Feride Hanımla konuşabilmek için. Azra'yı tek anlayan kişi Tarık, "Herkes sana acı çektirmek için sözleşmiş gibi. Ne olursa olsun, ben senin yanındayım dedi." Azra'nın yalanını ortaya çıkarmka için seni hasta ettim" dedi, özür diledi.

"İstersen, onu kızın yerine koyup bütün mal varlığını ona bırak, ama onun seni kandırmasına izin verme" dedi. Azra'yı ilk tanıdığında hayatla mücadele etmeye çalışan bir kız görmüştüm. Ama sonra bambaşka bir kız gördüm, yalanlarla, iki yüzlülükle dolu" dedi. Feride Hanım ise, Azra ailemize kötülük yapacak bir kız değil" diye karşılık verdi. Bazen dertler akıl yoluyla çözülmüyor, bir de gönül gözüyle görmeyi dene" dedi.

Cansu annesini sevgisizlikle, Mert'i sevmemekle suçladı. Sumru ise kendini savundu. "Ben Mert'i sevdim, ona baktım, onun zorluklarına, huysuzluklarına katlandım. Benim için sevgi katlanmakla ilgili" dedi.

Cenk'in annesi Serap Feride Hanım için "akıl sağlığı yerinde değil" raporu alacağını söyledi. Cenk buna tepki gösterdi, bunu yapmana izin vermem" dedi. Arda da abisine destek verdi. Melis ise annesi gibi düşünüyordu. Cenk annesini, "bu konu burada kapandı" diyerek uyardı. Ama kadın vazgeçmedi, Azmi Bey'e de yalan söyledi, "Cenk ve diğer çocuklar da destekliyorlar beni" dedi.

Feride Hanım ile Azra, baş başa konuştular. Azra gerçekleri anlattı Şeker teyzesine. Anlatmadığın başka şey varsa, şimdi anlat" dedi. Affetmeyecek bir şey yok, ama sana çok güvenmiştim, beni ailemin karşısında mahcup ettin dedi.

Cenk babaannesinin Azra'yı dileyip onu affetmesini anlamadı bir türlü, itiraz etti, ısrarla sordu, aranızda nasıl bir şey var diye.

Fatma, Mert ile birlikte sokaklarda dolaşıyor. Sumru onları arıyor. Ama Fatma'nın geri dönmeye niyeti yok.
Cansu, Cenk'i elde etmeye kararlı, Azra ile savaşmaya hazır, bunu için elinden geleni yapıyor. Cenk'le konuşurken de,Tarık'a gidip de Azra'yı kötüledi.
Hülya kocasının ihtiyacı olan parayı verdi ama daha sonra onu takip edince şüpheleri arttı. Adam o parayı iş için kullanmıyor, Sumru'ya verdi Kemal'in ölümüyle ilgili olarak ona şantaj yapıyor çünkü.

Feride Hanım ameliyata girecek, bunu sadece arkadaşı Hüsniye ve Azra biliyor. Selanik'e gidiyorum diye çıktı evden, o geceyi ahretliği Hüsniye'de geçirecekti. Gece uyurken Cenk'i sayıkladığını duyunca dayanamadı Azra, Cenk'i arayıp ona babaannesinin durumunu anlattı. Feride hanım'ın ağır hasta olduğunu ve ameliyat edileceğini öğrenen Cenk perişan oldu. Ertesi sabah babaannesine yetişti, onu ameliyata uğurladı.
Feride Hanım sağ sağlim çıktı ameliyattan, Cenk ve Azra günlerce başındaydı. Bu sırada Serap'tan talimat alan Azmi bey de Feride Hanım'la ilgili akıl sağlığı raporu için işlemleri tamamladı. Çelenlerin bütün hesaplarına geçici olarak tedbir kondu, şirketin başına da Serap geçecek. Feride hanım'a akıl sağlığı muayenesi için davetiye gedli ama hsatanede olduğu için eline geçmedi.

Feride Hanım Cenk ile birlikte köşkün kapısından grerken polis ve hastaneden görevlileri görünce şaşırdılar. Akıl sağlığı muayenesi için olduğunu öğrenince Cenk çılgına döndü, babaannesini bırakmak istemedi. Kadın, "Benim aklım yerinde, gelir muayene olurum" dedi. Ama Cenk polislerle itişip kakıştı, alıp ekip otosuna bindirdiler onu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder