Google Play'e Ücretsiz Uygulama Yükleme


Siz de bu başlıktan dolayı buraya geldiniz sanırım ben de zamanında bu konu hakkında baya bir araştırma yapmıştım fakat maalesef hiç bir sonuca varamadım. Bu yazıyı yazarak sizleri bilgilendirmek istedim. Google Play çok güvenli ve ücret ödemeden uygulama yüklemek imkansız. 25$ değerinde bir ücret ödeyerek uygulamanızı yükleyebilirsiniz. Google Play'e 25$ ödeme yapıp uygulama yüklemek isterseniz buraya tıklayın. Hayır ben para vermek istemiyorum diyorsanız illa Google Play'e uygulama yüklemek zorunda değilsiniz bunun yerine başka popüler sitelere uygulamanızı ekleyebilirsiniz.



Yol 1 Türk Apk Sitelerine Uygulamanı Yüklemeleri İçin İstekde Bulun
Türklere ait bir çok apk indirme siteleri var ve bu sitelerin iletişim kısmından uygulamanızı eklemeleri için rica etseniz sizi kıracaklarını hiç sanmam ve ekleyeceklerdir büyük ihtimalle hem siz hemde site sahibi karlı çıkacaktır.



Yol 2 Büyük İndirme Sitelerine Uygulamanızı Gönderin
Bu uygulama siteleri yabancılara ait olduğundan internete upload apk yazmanız yeterli olacaktır. Uygulama Adı ve Açıklamasını yazın daha sonra uygulamanızı yükleyip gönderin onaylandığında gözükecektir.Örneğin apkmirror sitesine uygulama yüklemek istiyorsanız tıklayın.

Umarım sizler için yararlı olmuştur soru ve görüşlerinizi yorum kısmında belirtebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder