Arka Plan Tam Ekran Yapma 100% Kesin Çözüm Css İle Html

Bugün arka plan resmini nasıl tam ekran yapacağınızı css ile göstereceğim. Yani ben o kadar araştırdım bulamadım kafayı yiyecek duruma da geldim diyebilirim. Yani gerçekten çok araştırmıştım belki de kendim iyi bir şekilde yapmamışım diye düşünüyorum. Şimdi konuyu fazla da dağıtmak istemem nasıl yapılacağını en iyisi hemen altta anlatayım. Umarım işinize yarayacaktır soru ve görüşlerinizi yorum kısmında belirtmeyi unutmayın.






Css ile Arka Plan Nasıl Tam Ekran Yapılır ?
<body style='background-image:url(https://i.ytimg.com/vi/NP97IQ_xNtg/maxresdefault.jpg); background-size:100% 100%;'>

Sitenizin kod bölümüne gelip <body> kodunu bulun ve bu kodu hemen üstte yer alan kod ile değiştirin ile değiştirin ve içinde bulunan resim adresi ile kendi arka plan adresinizi değiştirmeyi unutmayın. Daha sonra kodları kaydetip sitenizi görüntüleyin başarıyla arka planın tam ekran olarak gözüktüğünü göreceksiniz

Ayrıca arka planın sabit durmasını istiyorsanız hemen alttaki kodu kullanabilirsiniz

<body style='background-image:url(https://i.ytimg.com/vi/NP97IQ_xNtg/maxresdefault.jpg); background-size:100% 100%;background-position:fixed;'>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder