Php Tek ve Çift Tırnak Kullanma Sorunu Çözümü

Yani gerçekten benim için çok büyük bir sorundu ve neyse ki buldum çözüm. Bu bulduğum çözüm sayesinde tek tırnak içinde istediğiniz kadar tek tırnak barındırabilirsiniz aynı şey çift tırnak içinde geçerli olacaktır. Eğer yeniyseniz pek gelişmiş şeyler yapmayacaksanız bu sizin için önemli olmayabilir ama gelişmiş sistemler yapanlar için olmazsa olmaz bir yazı yazdığımı düşünüyorum. Ayrıca hemen altta anlattıklarımı kendim denedim ve başarıyla çalıştığını gördüm. Sorunlarınızı ve düşüncelerinizi yorum kısmında belirtebilirsiniz.


1. Echo İçinde Çift Tırnak İçinde Çift Tırnak Kullanma 
echo = """;

" bu kod çift tırnağın diğer adı diyebilirim ve okunduğunda " çift tırnak olarak okunacaktır.

2. Echo İçinde Tek Tırnak İçinde Tek Tırnak Kullanma 
echo = ''';

" bu kod tek tırnağın diğer adı diyebilirim ve okunduğunda ' tek tırnak olarak okunacaktır.

Umarım bu yazım sizler için yararlı olmuştur sorun ve görüşlerinizi yorum kısmından belirtmeyi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder