Bir Kadının Tinder Deneyi




Bir Kadının Tinder Deneyi
İnsana insan olduğu için değer verirdim ama artık birçoğuna erkek olduğu için değer vermiyorum.
Merhabalar,
Muhtelif dönemlerle, 2016-2017 yılı arasında parasını verip satın aldığım plus üyeliğim sayesinde çeşitli lokasyonlarda yapmış olduğum sosyal deneyimi burada nasıl yaptığımı ve deneyimlerimi aktaracağım.
Yaptığım şeyin belli bir amacı yoktu, kimi zaman erkeklere haddini bildirmek, dedektiflik, stalkçuluk, yeni insanlar tanımak, arkadaş edinmek, bazen de aslında duygusal bir ilişki arayışıydı.
Cinsel içerikli olmayan istemimi açıkladığım bir kısım Türk erkeklerinden aldığım tepki üzerine, Tinder açıklama ve şartnamesini okudum ve Tinder’in bir erkek hegemonyasındaki ücretsiz s*ks (onların bakış açısına göre) uygulamasından ziyade ucu açık bir “çöpçatan”uygulaması olduğuna kanaat getirdim.
Hatta benim kanaatim bir yana, tinder açıklamasında direkt olarak çöpçatan uygulaması olduğu yazıyor. Bu da şu demek oluyor buraya üye olan herkes elinde tuzla hıyarım var diyene koşmuyor. TDK anlamına göre çöpçatan “evlenmelere aracılık eden kimse” demek.
Burası evlenme uygulaması değil diyen erkekler üzülecek ama şaşırtıcı ve gerçek. Tinder direkt olarak bir evlenme uygulaması olmasa da, orijinal dilinde bir “matchmaker”uygulaması. Yani tinder insanları tanıştırır ve bu tanışmanın sonucu herkes sevişmek, tek gecelik ilişki yaşamak ya da sevgili olmamak, evlenmemek zorunda değil.
Gelelim deneyimlerime.
Plus üyeliğim sayesinde daha çok Avrupa ülkelerini tercih ettiğim, yurt dışında pek çok lokasyondan erkeklerle match olabildim. Hollanda’da bir gece parmaklarıma kuvvet edindiğim 20 küsür eşleşmede tek bir s*ks ya da saygısızlık içeren mesaj almadım.
Konuşmayı sürdürdüğüm iki kişiye turist olduğumu ve bir süre sonra döneceğimi söylediğimde, benim ülkeme dönecek olmamdan dolayı buluşmamızın üzücü olacağını söyleyerek buluşmak konusundaki tereddütlerini dile getirdiler.
Bu insanla, Tinder kullanıcısı bir takım Türk erkekleri gibi s*ksomanyak olsalar ne olursa olsun buluşma koparmaya çalışırlar ve bin bir katekulli, yalanla sarhoş edip solucanlarını sokacak delik bulmak üzere eve atmayı planlarlardı. Macaristan’dan eşleştiğim rüya gibi yakışıklı erkek, uzun bir süre uzun paragraflar yazarak beni tanımaya çalıştı.
Siyasetten, ülkelerimizin tarihinden konuştuk. Son derece nazik bir dille Budapeşte’ye geldiğimde bana etrafı gezdirmeyi ve birlikte bişeyler içmeyi teklif etti. Keza, bir sene önce Tinder aracılığıyla konuşmaya başladığım Alman bir beyle iletişimimizi sosyal medya, whatsapp üzerinden sürdürdük.

Haftada en az üç-dört kez konuşur, hasbihal ederiz. Zaman zaman bana olan beğenisini dile getirir ama şu ana kadar bir kere bile cinsel içerikli rahatsız edici bir çağrışımda bulunduğuna şahit olmadım. İşte medeniyet, işte insanlık.

Türkiye’de ise bir dönem tanıştığım ve beni yatağa atmak için aşık rolü yapan iki erkeğin küçük bir araştırma sonucu esasında kız arkadaşları olduğunu ve kaçamak için Tinder’a girdiklerini öğrendim.

Fake profilimden eşleştiğim bir çok erkek evliydi ve vurkaçı oynamak için bekar taklidi yapıyorlardı.

Gerçek hayattan tanıdığım ve evli olduğunu bildiğim bir abiyle eşleştim. Gerçekte beş parasız, borç batağında biri olmasına rağmen sınıf öğretmeni olduğumu söylemem üzerine beni ezmeye, kendini Amerika’da eğitim almış, zengin biri gibi göstermeye çalıştı ve tabiki bekar olduğunu çalışmaktan evlenmeye fırsatı olmadığını söyledi.


Gerçek hayattan tanıdığım ve arkadaşımla yeni evlenen pislikle eşleştim, neden tinder kullandığını sorduğumda muhabbet amacıyla “buluşup bişeyler içmek için tinder kullandığını” söyledi. (alt metni s*ks oluyor sanırım)

Bu kısım oldukça acı, fake profilimden bir yandan benimle barışmaya çalışan eski sevgilimle konuştum ve aslında beni değil ilişkimiz sırasında araya giren bir başka kızı unutamadığını öğrendim.

Gerçek hayatta modern, hümanist takılan bir arkadaşımla eşleştim. Fake profilimi hemen evine davet etti ve konuyu s*kse getirerek “ ne yani burada tanıştığım kadınla evlencem mi?” tabi ki s*ks yapacağım dedi. ( Adam seviştikten sonra aşık da olsa, tinder’da tanıştı diye sevgili olmayacak, evlenmeyecek. )

Yine fake profilimden tartıştığımız akşamın ertesi tinder açan sevgilimle eşleştim ve ne kadar küçülebileceğini gördüm.

Gerçek hayattan tanıdığım bir arkadaşımla tinder’da eşleştim ve bana söylediği yalanları tespit ettim. Gerçek bana kendini havalı ve zengin göstermeye çalışırken tinderdaki fake profilime gerçek kimliğini ifşa etti.

İstanbul’da eşleştiğim biri oyuncu diğeri yazar olmak üzere eşleştiğim iki kişi ortalama bir görüntüye sahip fake profilime, herhangi bir tehlikeye maruz kalma ihtimalini gözetmeksizin (nasıl bir açlıksa artık ) 10 dk içerisinde evlerinin lokasyonunu gönderdiler. Keza, istanbulda eşleştiğim bir diğer oyuncu kişisi, benimle konuşmaya başladığı ikinci gün lönk diye p*nisinin fotoğrafını gönderdi.

İstanbul’da tanıştığım ve muhabbetimizin uyduğunu düşündüğüm bir başka erkek önce beni evine çağırdı, gitmeyince de s*ks yapmayacaksak engelleyeceğini, son derece kaba bir deyişle benimle işini görmek için konuştuğunu söyledi ve engellendi.

Sadece tek bir penguen fotoğrafı koyarak ortalama bir tipe sahip 10 kişiden 9’uyla eşleştim. 9 kişiden 8’i ilk mesajı atan oldu ve fotoğrafımı görmeden buluşmayı teklif ettiler.

Gelgelelim deneyimin sonuçlarına:

Türk erkekleri doğu ile batının ortasında iğrenç bir arafta kalmıştır. Deneyimden görülen o dur ki Türk erkeği her kadını girilecek bir delik olarak görmekte ve kendi hemcinslerine yönelik hegemonyasını yaratmak adına bu yolda her türlü riyakarlığı mubah görmektedir. Malum, skor meselesi.

Öte yandan, Tinder bir önyargılar cehennemidir. Eskiden geleneksel Türk kafa yapısına göre erkekler pavyonda çalışan kadınlara aşık olup evlenebilmekteydiler, hatta bu kutsal bile sayılırdı. Şimdi ise tinderda olmak, bir evlenmeme hatta ciddi ilişki yaşamama sebebi. Her alanda olduğu gibi tabi burada da erkek için onur duyulan şey, kadın için hayat kadınlığından daha kötü. Kaldı ki erkekler buna para ödedikleri için hiç değilse saygı duyuyorlar.

Sonuç:

1- Tinder’i bir daha dönmemek üzere sildim.

2-Aşka hatta insanlığa olan inancımı yitirdim.

3- Bin tane .mım olsa birini bile size vermem. Neresi olursa olsun karşındaki bir kadın, hiçbir erkek annesine davranılmasını istemediği bir şekilde bir başka kadına davranmamalı.

İyi günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder