Blog Tanıtımı: Yusuf Paçaçı


Webmaster arkadaşım olan Yusuf, kişisel web sitesinin tanıtımını yapmamı istedi bende onu kırmadım ve bu yazıyı yazmaya karar verdim.
Web sitesinin Adresi www.yusufpacaci.com ;
Öncelikle web sitesinin temasına bakarsak gayet güzel bir tema olduğunu görürüz ve hiç de karmaşık değil. Ayrıca kullandığı vektör resimler sitesine ayrı bir hava katmış mesela benim bu kişisel web sitesi ile alakam olmasa bile bu sitede kesinlikle gezinirim. Mesela http://www.yusufpacaci.com/2017/07/kiev-parkin-icindeki-sehir/ bu yazısı benim çok ilgimi çekti ne olduğunu bilmesem de tıkladım ve çok iyi bilgiler öğrendim. Kalemini iyi tutan Yusuf hocamızın paylaştıklarına hayretle bakıyorum. Nikola Tesla'nın ne kadar önemli bir insan olduğunu biliyoruz ama bu yazısında http://www.yusufpacaci.com/2017/04/zamanin-otesindeki-adam-nikola-tesla/ yazdıklarını biliyor muydunuz ? şahsen ben bilmiyordum. Üstte paylaştığım yazılarda ki gibi çok güzel araştırmalar yapıyor ayrıca webmasterliğin hakkını vererek siteleri olanların bilmesi gereken yazılar da paylaşıyor. Biliyorsunuz ki ben genellikle Blogger üzerinde duruyorum eğer Wordpress ile ilgilenenler varsa http://www.yusufpacaci.com/2017/06/wordpressin-en-iyi-20-eklentisi/  bu yazıya bakabilirler. Ayrıca kendisi Wordpress de uzman ona sorular yöneltebilirsiniz neden cevap vermesin ki (: . Ayrıca kendisi Seo, E-Ticaret,  Seyahat, Tarih , Tasarım... kategorilerinde konular da paylaşıyor. Benden bu kadar en iyisi siz de www.yusufpacaci.com ziyaret edin ve görüşlerinizi yorumda belirtin...
Şimdiden günlük olarak ziyaret etmem gereken liste arasına girmeyi başardı. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder