Bir Fahişenin Son Sözleri






Bir Fahişenin Son Sözleri
Altıma giren erkekler boşaldıkları zaman bana şu soruyu soruyor: “Sen bu yola nasıl düştün?”…

Sen düşmüşsün benim yoluma
ben bir yola düşmedim
en son anneme sığınmıştım
bana anlattığı bir masalda…

Aldığım maaş merak ediliyor mesela
ve bahşiş verilip verilmediği
çocuğuma bamyayı sevdirdim
beraber bamya ayıklıyoruz…

“Yaptığın işten memnun musun
ya da işler nasıl gidiyor” diye sorarlarsa
susuyorum öylece
kedim öldüğünden beri bir yanım eksik…

“Or*spunun önde gideniymişim”
diye beni itham eden konu komşu
bir sokak müzisyeniyle sohbet edişimi
niye yadırgar bilmem ki…

Güzel bir kadın değilim sanırım
süslenmeyi de beceremem
ağzıma almam hiç bir çükü
tarhana çorbası sever misiniz…

Canım yanıyor benim
babamı gördüm rüyamda
“anlıyorum seni kızım” dedi
“rahat yok sana dünyada”…

Ağlıyorum ben geceleri
babam da ağlıyor, biliyorum
sevişmeyeceğim cennete girersem
gidip cehennemdeki çocuklarla ilgileneceğim…

Ergür Altan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder