Zalim İstanbul 19.bölüm özet. Nedim karısını eve getiriyor

Nedim Ceren'e gidip kulağına bir şey söyler. Kız zangır zangır titremeye başlar. nedim sonra çıkıp gider. Büyük anne köşke gidip damadıyla konuşmak; oraya dönmek için ondan medet ummaktadır. Seher de bir önceki bölüm Nedim'le bebeği için evliliğine şans vermesini konuşmuştur.

Nedim Ceren'den geldikten sonra Cenk'e emrivaki yaparak kendisini arabayla gezintiye götürtür. Arabada ona onun için önemsiz gibi görünen şeylerin kendisi için ne kadar mühim olduğunu söyleyip kendisine yapılanları hatırladığını belli eder. Cenk'e neden gözlerine bakmadan konuştuğunu sorar. Ondan korktuğu için mi suçlu olduğu için mi gözlerine bakamadığını sorar.

Damla anne babasının boşanmasına tepki göstererek evden kaçar. Agah bey herkese bağırıp çağırıp her yeri aratır. Sabaha karşı evden çıkıp giden kızını bulmalarını ister. Telefonundan sinyal takibi, kredi kartlarının takibini yaparlar. Sinyaline ulaşamazlar, kartlarını da kullanmamaktadır. Bütün arkadaşlarını ararlar. Mekanlara bakarlar. Damla reşit olduğu için polis arama yapmaz.

Cenk durumu öğrenince kendisi de aramaya başlar. Aklına Civan gelir. Gerçekten de Damla Civan'ı aramış; ondan yardım istemiş; onun yanındadır. Cemre'ye onları öpüşürken gördüğünü söyleyerek yardım ister. Onun yardımıyla balıkçı barınağındaki Damla'yı bulurlar.

Damla eve dönünce Agah bey mecburen Şeniz'in parmağına yüzüğü geri takar. Evlilikleri sürecektir. Ancak bir daha yüzüğü çıkarırsa kesin kes biteceğini söyler. Şeniz gücünü yeniden kazanmıştır. Nedim ona gelip gitmediğine sevindiğini çünkü yaşayacak daha çok şeylerinin olduğunu söyler

Büyükanne köşke gelip Nedim'in kulağına bebeğin cinsiyetinin belirlendiği kontrolün yarın olduğunu söyler. Ertesi gün Seher ve Cemre destek amaçlı hastaneye giderken Nedim de nereye neden gittiğini söylemeden Cenk'e kendisini kontrole götürtür.

Hastane odasında Seher, Cemre, büyükanne, Cenk, Nedim oluverir. Nedim babanın kendisi olduğunu söyler. Doktor bebeğin cinsiyetinin erkek olduğunu söyler. Agah bey de oraya gelir. Ardından hızını alamayıp önce Nedim'e gidip "Bebek doğacak nikah düşecek" der. Ardından Ceren'e gidip "Yiğenimden medet umma; ben senin yaptıklarını unutmadım" diye çıkışır

Cenk karısını köşkün önünde turlayıp Damla'ya bakıp duran Civan'la konuşmaya yollar. Kız konuşamadan Nedim gelince Cemre onunla Ceren'le ilgili konuşmaya gider. Damla sosyal medya öğretmek için Nedim'e gelince konuşma yarım kalır. Cenk de Civan'la konuşmak işini kendi halleder. İki erkek itişirken onları Seher anne görür. Bunu Agah beye söyler.

Agah bey iki ailenin aynı masada yemek yemesine karar verir. Biraz gerginlik olsa da yemeğe geçilir. Ardından Ceren ve babaannesi içeri çekinerek girer. Nedim öfkelenen Agah beye "Ben çağırdım. Karımı evine ben çağırdım" der. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder