Zalim İstanbul 18. bölüm özet. Zalim olma sırası Nedim de

Cenk ve Cemre'nin düğün yemeğine gelen Nedim herkesi şaşırır. Bazıları sevinmiş, bazıları paniktedir. Şeniz bir kaç kez bayılacak gibi olur. Nedim kendi kol düğmelerini çıkarıp Cenk'e takar ve gelinle damadı tebrik eder. Çıktığında kendini zor tuttuğunu fark ederiz.

Nedim düğünden çıkıp eve gittiğinde terapistine orada olanları ve ne hissettiğini anlatır. Hesaplaşmak için hazır olduğunu ve köşke gitmek istediğini söyler. Cemre Nedim'in başka baktığını anlar ve Agah beye söyler ama adam duymak istemez.

Cemre Nedim başardığı için çok mutludur. Cenk annesinin yanına gider. Odasında saklandığını zanneden çocuk annesinin korkudan ilaç içtiğini ve intihar ettiğini anlar. Tuvalete götürüp istifra etmesini sağlar. Cenk karısına korktuğunu itiraf eder.

Nedim köşke gittiğinde yaşattıklarını yaşatmak istiyormuş. Herkes ona "Hoş geldin" der. Nedim tekerlekli sandalyesini de özellikle getirmiştir. Odasına girdiğinde eski anılarını hatırlar

Terapisiti köşk halkına Nedim ile ilgili şeyler anlatır. Çocukluğundan beri hiç bir şeyi tek başına yapamayan biri olduğunu, her şeyi yeni baştan tanıması gerektiğini söyler. Şeniz ise Nedim'in geçmişi hatırlayıp hatırlamadığını bilmek ister. Terapisti hafızasının sisli olduğunu söyler.

Ceren istemese de babaanne köşke girmeye çalışır. Agah bey almak istemez ama terapist Nedim'in karısıyla da konuşmak istediğini söyler. Ama Ceren çoktan kaçıp gitmiştir. Nedim ile yüzleşmek istememekte; korkmaktadır.

Seher kızının düğüne gelmediğini zannederken hala yasaklı olduğunu öğrenir. Agah beyle bu konuyu konuşur. Agah bey Seher'e Ceren'in Cenk için ah vah ettiği kısımlardan yine bahsetmez ama kadın bir şeyler olduğunu anlar

Nedim akşam yemeğinde aşağı iner ve herkesle yemek yemek ister Herkes gergin ve heyecanlıdır ama terapistin dediğini yapıp normalmiş gibi davranırlar. Ancak Nedim elinden bıçağı düşürdüğü için morali bozulur. Bıçağı Cenk alıp verince kalkıp gider. Odasında buna çalışır.

Damla babasına evliliklerinde terslik olup olmadığını konuşup barışmalarını ister. Şeniz de Agah'a Nedim'in ilk gecesinde evde olması gerektiğini söyler ama kocası kırgındır ve gider. Şeniz; kızının boşanacaklarını duyarsa yıkılacağından bahseder ama adam kararlıdır

Seher Ceren'le konuşurken Cemre ve Cenk'in boşanmanın kııyısından döndüğünü ağzından kaçırır. Ceren bunu ve neden ablasının vazgeçtiğini merak eder.

Agah; oğluna annesinin boşanma protokolünü masaya koyarken blöf yaptığını bildiğini söyler. Oğluyla evlilikle ilgili konuşur. Oğluyla Cemre'yle boşanmayla ilgili konuşurlar.

Agah bey ve Seher hanım çocuklarını evliliklerini kurtarmaları için baş başa yemeğe gönderirler. İkili Nedim'le ilgili birbirlerine laf sokar. Cenk Cemre'yi kıskanmaktadır. Tartışıp ayrı ayrı çıkarlar ama beraber dönerler.

Agah'ı geri alarak kaybettiği gücü kazanmaya çalışan Şeniz; kızının boşanmayı ve sahte üzüntüsünü fark etmesini sağlar. Kız çok üzülür ve olay çıkarıp protokolü yırtar

Cemre terapistle konuşup çıkarken onu gören Ceren, doktora sürekli Cemre'den konuşur. Ancak doktor kadına taraf tuttuğunu söyler. Nedim'den kendisine yaptıklarını dinlediğini söyler. Ceren çok öfkelidir. Doktor kadına Nedim'in gelecek planlarında olmadığını söyler.

Seher Nedim'le kızı ve doğacak çocuğu için konuşur. Nedim ertesi sabah Ceren'in kapısını çalar. Kız ilk başta tanıyamaz ama sonra korkuyla geri çekilir. Nedim içeri girer.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder