Zalim İstanbul 17.Bölüm özet. Nedim'in muhteşem dönüşü

Ceren'i alan Cenk yurt dışına çıkmak için yola çıkar. Yurt dışında ailesinden para almadan çalışarak yaşamayı planlamaktadır ama Ceren'in köşkü bırakmaya, fakir hayatına tekrar katlanmaya tahammülü yoktur. Benzinlikte durdurduğu arabadan Cenk'in pasaport ve kimliğini alıp yırtar. Ardından taksiye atlayıp köşke gider. Cenk de mecburen arkasından gider.

Civan ise babaannesinden duyduklarının şoku ile korumalardan birinin silahını alıp köşke dalar. Cemre'ye "Ceren'in bebeğinin babası kocan nerede?" diye sorduğunda ortalık ayağa kalkar. Cenk'in ve Ceren'in telefonları kapalı olması daha da kuşkuları üzerine çeker. Babaanne Şeniz'e bıraktığı mesajı açıklayamaz. Cenk ve Ceren içeri girince Civan silahı çekip eniştesine doğrultur. Ancak Agah bey araya girer ve babalık testi sonucunda bebeğin Nedim olduğunu ilan eder.

Şeniz, Cenk, Ceren, babaanne şaşkındır. Herkes önce Şeniz'in sonucu değiştirdiğini zanneder ama o da olanları anlamamaktadır. Cenk bebeğin kendinden olmadığını Ceren'in kendisini kandırdığını düşünüp rahatlar. Cemre'nin ise içine kurt düşmüş ve Cenk'e Agah beyin neden Ceren'in bebeğinin babası olduğunu düşündüğünü sorgular ama cevap alamaz

Babaanne dna raporunda torunu aklanınca Agah beyin Ceren'i affetmesi için rica eder ama adamdan red cevabı alır. Nedim'le konuşmalarında Cenk'e olan ilgisinden açıkça bahseden Ceren'i bu sebepten de köşke almayacağını söyler. Seher anne de neden babalık testi yaptırdığını sorduğunda görüntülerden utanacağı için ona bu itirafı izletmez.

Cenk gitmeden önce karısına bir itiraf mektubu bırakmıştı. Cemre mektubu bulsa da Civan'ın çıkardığı olay yüzünden okuyamaz. Cenk geri döndüğünde mektubu arar ama bulamaz. Mektubu Damla okumuş ve abisinin bu olayından şoke olmuştur. Abisi ile yüzleşir. Cenk ona "Ceren ile yanlış yaparken; ablasıyla doğruyu bulacağımı bilmiyordum" der ve karısına aşık olduğunu itiraf eder.

Babalık testinin sonucunu değiştiren kişi Nedimmiş. Cemre'yi cezalandırmak ve Cenk ile evli kalmasını istediği için o gün kendisinden kan almaya gelenlere korktuğunu söyleyip Cenk'in su içtiği bardağı almalarını sağlamıştır. Bundan kimsenin haberi yoktur. Zalim İstanbul'un tek masumu Nedim dizideki ilk kötülüğünü böylece yapmış olur.

Şeniz hanım rapor olayında temize çıkınca gerçekten Ceren'in bebeğinin babasının oğlu olmadığını düşünüp rahatlar. Ardından kocasının iplerini tekrar eline almak için hamle yapar ve rapor olayı patlak verdiğinde Agah beyin bavullarını köşkün kapısına koyar. Ardından bir hamle daha yapar ve kocasına boşanma protokolü yollar. Protokolü alınca Agah'ın hemen yanına geleceğini zanneder ama adamdan uzunca süre ses çıkmaz. Ardından kabul edip imzaladığını söyler. Şeniz şoke olur

Nedim hızla iyileşmektedir. Agah bey de karısı onu kovunca otele gitmemiş yiğeninin yanına gelmiştir. Nedim'i merak eden Cemre oraya gelir. Psikolog kadınla konuşup Nedim'in iyileşmenin hızının kendisine duyduğu haksız öfke olduğunu öğrenir. Çok üzülür ama Nedim için mutludur. Nedim Cemre'nin geldiğini görür ama kadın onunla konuşmayıp gidince yeniden yıkılır

Cenk ve Ceren boşanmak için adliyeye gider. Kızının hallerinden şüphelenen Seher onu takip eder ve duruşma salonuna kadar gidip gizlice içeriye bakar. Davacı Cenk boşanmak istediğini söyler ama Cemre; Nedim'in iyileşmesi için kendisine nefret etmesi gerektiğini düşündüğü için boşanmak istemediğini söyler. Cenk şaşkındır ama karısının kendisinden bir şey sakladığından emindir.

Seher anne mahkemede gördüklerini hemen Agah beye anlatır. Cenk'in kızını boşamak istediğini ama kızının istemediğini söyler. Agah da oğluyla konuşmak yerine onlara bir düğün yemeği vermeye karar verip ilan eder. Nedim de bunu duyar ve iyileşmek için hızlanır.

Civan köşkte göz yumduğu tüm olaylardan tiksinir; yok sayılmaktan bıkar ve memleketine dönmek ister. Bir arkadaşından kendisine iş bulmasını ister. İşi bulduğunda bunu köşkte kimseye söylemez. Onu orada tutan tek şey Damla'dır. Damla Civan'ın gideceğini öğrenince onu öper. İkisi de bunun ardından şaşkın ve utangaç davranıp yüzleşemezler. Cenk bu öpücüğü görüp Damla'yla konuşur

Düğün yemeği zamanı doktor Nedim'in oraya gitme isteğini kabul eder. Kimseye bilgi vermez. Nedim çok şık giyinip saç sakal traşı olur ve merdivenden inen gelin ve damadın karşısına dikilir. Onu gören herkes şaşkındır. Ne var ki bu duruma bazıları sevinmiş, bazıları korkmuştur. Bakalım Nedim kendisine yapılanları cezalandırmaya nasıl devam edecek


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder