Zalim İstanbul 16.bölüm özet. Babalık testi sonuçları çıkıyor

Cenk kan aldırmadan çıkıp gider. Agah bey görüntüleri seyrettiğinde Ceren'in Cenk gittiği için ne denli üzgün olduğunu fark etmiş; bu yüzden test yaptırmak istemiştir. Agah Cenk ile konuşunca çocuk kan vermeye razı olur ama babası önce Nedim'in sonucuna bakılmasına karar verir. Eğer bebeğin babası Nedim çıkmazsa Cenk'ten kan vermeye razı olur

Seher ise kızı için endişelidir. Eve geldiğinde Ceren; annesine kendisine babalık testi yaptırdıklarını söyler. Seher hemen Agah beye gidip "Ben kızıma iftira attırmam" diye çıkışır.

Cemre Nedim gittiği için çok üzgündür. Agah beye Nedim'in nereye gittiğiyle ilgili hesap sorarken "Ben her şeyi onun için yaptım" diyince adam daha da şüphelenir. Akşam yemekte herkese "Ben Nedim'i Londra'ya yolladım" der. Şeniz teyit etmek için uğraşır ve gittiğine ikna olur

Cenk ve annesi konuşur. Testin sonucu ortaya çıktığında diğerlerinin ne kadar üzüleceğini hatırlatır.

Cemre Nedim'in Londra'ya gitmesine üzülünce Cenk kızı istemese de gece klübüne götürür. Evliliklerinin bitişini kutlarlar. Ceren bavullarını hazırlar ama köşke döneceğini düşünmektedir. Gece Cenk'i arayıp her zamanki gibi konuşur. Telefonu ablası açar ama gürültüden duyamaz

Cenk sonuçlardan önce boşanma protokolünü hazırlatır. Evliliği bitirip sonuçlar ortaya çıkınca oluşacak kıyametten Cemre'yi korumaya çalışmaktadır. Cemre evvelsi akşam kocasını aradığı için merak etmiştir. Ceren telefonunu açmayınca Ceren; Civan'la kardeşinin evine gider.

Agah bey; Nedim'i bir dağ evine götürmüş, orayı kliniğe çevirmiştir. Terapist kadından Nedim'in Cemre ile Cenk'in gece klübünden çıkışta magazinlerce çekilmiş görüntülerini görünce değiştiğini; kötüye gittiğini söyler. Aile üyelerinin resimlerine bakmasından Cemre'ye aşık olduğunu söyler

Cenk ve Ceren buluşur. Cenk "Köşkü unut Ceren. Çünkü biz kaçıcaz" der. Sonuç açıklandığında yaşayacakları utançtan bu şekilde kurtulmayı planlamaktadır. Civan ablası Ceren ile Cenk'i beraber arabadan inip kavga ederken görür. Saklanıp onları izler ama ne olduğunu anlayamaz. Ceren; abisinin tavırlarından bir şey görmüş olabileceğini düşünür.

Ceren Cenk'in beraber kaçma planlarına dahil olmayı istemez. Ana oğul kendisine tuzak kurduklarını düşünmektedir. Şeniz ise oğluna kesinlikle boşanmaması gerektiğini söyler.

Agah bey Cemre'yi arayıp dağ evine getirtir. Onun yüzünden Nedim'in iyileşemediğini söyleyip kocasıyla arası iyiymiş gibi konuşmasını ister. Cemre'nin kendisi de çok üzülür ama Nedim yıkılır.

Cenk elinde valizleri ile erken saatte köşkten çıkar. Uyanan karısına bir mektup bırakır. Evdekilerin kapılarını açıp tek tek bakar. Babaanne Civan'ı evden bir bahaneyle yollayıp Şeniz hanımı arar. Onun konuşmalarını duyan Civan tüm olanları duyar ama konuşmadan suçun Cenk'e ait olduğunu zanneder.

Cenk Ceren'i bekler ama tam gidecekken arabanın önüne Ceren çıkar. O sırada Agah bey de hastanede babalık testine bakmaktadır. Elinden kağıt düşer













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder