Zalim İstanbul 15.bölüm özet. Agah bey olaylara müdahale ediyor

Agah beyin sonunda gözü açılır. Ceren'i ve babaannesini lüks bir daireye yollar. Doğuma kadar orada kalacaklardır. Görüntüleri bulan Seher; kızının yaptıklarına göz yumamamış akıllanmasını umarak Agah beyle anlaşma yapmıştır. Cemre'nin bu eziyeti gördüğünü ama hamile kardeşini ele veremediği için sustuğunu ve Nedim'i kaçırdığını tahmin etmişlerdir.

Cemre ve Cenk eve döner. Ancak evliliklerindeki terslik anne, baba ve hizmetlinin dikkatini çekmeye başlar. Cenk alemlere dönünce sarhoş kocayı odaya taşımak Cemre'ye düşmüştür. Cemre'nin her fırsatta Nedim'e gitmesi, onun yokluğunda ortalığı kaldırması, kocası olmadığında umurunda olmaması, yataklarının da ayrı olması iyice dikkatleri üzerlerine çeker.

Agah bey karısı Şeniz'e karşı da son derece ketumdur. Seher anne görüntülerin Şeniz'in kasasından çıktığını da söylemiştir çünkü. Arkasından iş çevirme olayları birbiri ardına ortaya çıkınca tedbirli olmaya karar verir. Yaptığı yapacağı şeyleri karısına hiç bir şekilde açıklamaz. Yatakları zaten ayrıdır. Şeniz bu güç kaybına rağmen moralini bozmamaya çalışır. Agah en büyük darbeyi karısını Nedim'in vasiliğinden alarak vurur

Civan ablası ve babaannesi köşkten gönderilirken annesinin lafını dinlemiş olaya hiç karışmamıştır. Diğer ablası Cemre'nin evliliğindeki garipliği fark eder ama anlamlandıramaz.

Agah bey darp görüntülerinden sonra Nedim'i hemen tam teşekküllü bir hastanede tetkike sokar. Netice oldukça içi açıcıdır. Nedim'in durumu psikoloji ağırlıklıdır. İsterse yürümemesi, konuşmaması için bir sebep yoktur. Bir şeyden ya da birinden korkuyor olabileceğini duyan Agah yıkılır. Hemen fizik tedaviye ve çocuğa yakın ilgiye başlar.

Nedim'i şirkete götürür ve her şeyin ona ait olduğunu söyler. Tıpkı eski günlerdeki gibi. Babası ve kuzeninin yanında şirketin sahibinin asla kendisi olamayacağını; babasının kendisini hiç sevmediğini düşünen Cenk çıkıp gider ve dağıtır. Nedim de "istemiyorum" diyip babasıyla olan resimlerine bir şey fırlatarak kırar. Agah bey olayı anlamlandıramaz.

Şeniz tüm yenikliğine rağmen kuyruğu dik tutup köşkten uzaklaştığı için iyice kendini kaybeden Ceren'e gider. Ancak kız kendi bildiğini yapacağa benzemektedir. Seher her gün gebe kızına ve kaynanasına gidip hizmet eder ama tabi ki yaranamaz. Ceren yine bir dolap çevirir ve babaannesinin kendisine haber taşıması için köşke gitmesini sağlar.

Cemre Ceren ile konuşup Nedim'e neden bu kadar kızgın olduğunu anlamaya çalışırken birden şu cevapla alt üst olur. "Kocana sor" O gece içtiği için Cenk ile konuşamaz. Konuştuğunda ise Cenk Ceren'den aldığı akılla üste çıkar ve "Sen Nedim'e karşı hissettiklerinde dürüst ol. Sen bu hikayede kahraman mısın yoksa aşık mı?" der. Herkesin bu sorunun cevabını istemesi ile Cemre bir muhasebenin içine düşer. "Eniştesine aşık mıdır?"

Agah bey Nedim'in iyileşmek üzere olduğunu herkesten saklar. Kızı Damla'ya da söylememesini tembihler ama Şeniz kızının ağzından bunu alır. Cenk ile de bunu paylaşır. Agah bey en son Nedim'i eşyalarıyla beraber köşkten taşıtır. Bunu öğrenen Cemre yıkılır

Agah bey gizli bir hazırlıkla Ceren'i annesi ile evinden aldırır. Aynı anda Nedim'den kan alınır. Cenk'i de yanına alır ve hastaneye gelirler. Şeniz ne olduğunu anladığında iş işten geçmiştir. Agah bey Ceren'in doğum yapmasını beklemeyip bebeğe babalık testi yaptıracaktır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder