Zalim İstanbul 13.bölüm özet. Cemre ve Cenk'ten büyük sürpriz

Seher kızının sakat kocasına yaptıklarını görür ve Ceren'i kolundan tuttuğu gibi evine sürükler. Elinden fazla bir şey gelmeyen kadın; kendi bildiğince kızını dizginleyebilmek için Kuran'a el bastırıp yemin ettirmeye çalışır. Agah içeri girdiği için olay yarım kalır

Cemre ise Cenk'in teklifini kabul etmez. Otel'den atıldığı için parkta kalır. Cenk de onunla kalır. Seher ise kızının otelden ve işinden Karaçay'lar yüzünden kovulduğunu öğrenip Agah beyin karşısına dikilir. Adamın hiçbir şeyden haberi yoktur. İşin arkasında Şeniz'in olduğunu öğrenir. Karısına çok kızar. Yatakları ayırır.

Babaannesi ve Ceren ertesi sabah avukat bir komşu çocuğuna gider ama Şeniz oradadır. Hizmetli kadın konuşmaları duyup ona avukata gideceklerini yetiştirmiştir. Avukat Cerenlerin istediği hiçbir şeyi söylemez.

Cemre rastlantı eseri bir iş bulduğunu zanneder. Üstelik yatılı kalabilecektir. Oysa ki işi ona Cenk bulmuş ama belli etmez. Cemre Cenk'ten yaptığı bir plana yardım etmesini ister. Aldığı bir heykeli Nedim'e hediye olarak verir. Verirken de ne olduğunu ve planı söyler. Ertesi gün kaydı alıp Cemre'ye gider. İçinin boş olduğunu gördüklerinde Cemre Cenk'e inanmaz. Korkup; kamerayı hiç koymamakla itham eder.

Nedim ve Şeniz; Cemre'nin çalıştığı yere gelir. Kamerayı Cenk'e kızan Nedim kırmış; o an orada bulunan Şeniz kamerayı bulmuştur. Şeniz iyice Cemre'nin canını sıkar. Eve de gidip Ceren'e kameradan ve görüntülerinden bahseder. Görüntüleri kasasında saklayacağını söyler. Seher konuşmaların birazını duyar. Seher kasayı açmaya çalışırken açık olduğu kısa bir an flash diski almayı başarır

Şeniz bu kez de Cenk'e gider ve alkollü olan oğlunu balkondan atlamakla tehdit eder.  Cenk çok korkar. Geçmişteki olay ve alkolle birleşince Cenk için tramvatik bir etki olur. Şeniz'den hemen sonra Cemre gelip kamera olayının gerçek yüzünü anlatıp genç adamdan özür diler.

Ceren ablasının çalıştığı yere gelip olay çıkarınca işten çıkar. Cenk'in Amerika'ya gideceğini öğrenir. Patrondan da kendisini Cenk'in işe aldırdığını öğrenir. Seher Nedim'le konuşur ve kızını arayıp adamla konuşturur. "Ben sana hep inanıyorum" der. Cemre çok mutlu olur

Cemre Cenk'e gidip teklifini kabul ettiğini söyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder