Zalim İstanbul 14.bölüm özet. Bütün Türkiye "Hadi Nedim" dedi

Kanal D ekranlarında yayınlanan Zalim İstanbul da bu bölüm Cenk ve Cemre'nin evliliğinin yankılarını izledik. Cenk kendisi için düzenlenen Amerika'ya yolcu etme partisine elinden tuttuğu Cemre ile gelir ve evlendiklerini söyler. İki anne de sinir krizi geçirip ikisi de kendilerince çocuklarını bu yanlıştan döndürmeye çalışır.

Ceren kriz geçirir. Civan onu odasına taşırken; kardeşinin niye böyle kriz geçirdiğini anlayamaz. Babaannesine bunu sorar ama tabi ki net bir cevap alamaz. Civan; ablası Cemre'ye kırgınlığını kusar. Ceren ilk fırsatta Cenk'i Cemre'ye karnındaki bebeğin babasını söylemekle tehdit eder.

Agah bey köşke gelir ve durumu öğrenir. Cenk'e tokat atıp "Benim oğlum yok" der. Şeniz oğlunun gitmesine engel olmak ister ama olamaz. Agah bey ertesi sabah onları kaldıkları evden attırır. Soy adını bile geri alma kararındadır. Hatta oğlunu görmemesi için karısını odaya bile kilitler

Ertesi gün köşke gelen yeni evli çiftin karşısına daha az önce uyanan Nedim'i çıkaran Ceren'in bir planı vardır. Cemre'nin Nedim'e olan zaafı ve uzaklaştırma kararı. Nedim Cemre'ye yaklaşmaya başlaması ile polisi aramış iken kocası yere düşüp kriz geçirir. Nedim'in ilk müdahalesini yine Cemre yapar. Agah bey buna müsade eder. Nedim Cemre'ye tepkilidir.

Şeniz önce Seher hanıma öfkesini kusar. Ardından teknede kalmaya başlayan yeni evli çifte gider. Oğlunu bırakması için ne istediğini sorar ama yeni evli çift beraber ve mutlu bir profil çizer. Ertesi sabah bu kez ablasını teknede tek yakalayan Ceren gelir ve kavga ederler. Ceren Cemre'yi itince kız yere düşüp bayılır. Cenk geldiğinde karısını yerde bulunca soluğu köşkte alır ve hesap sorar. Hastanede Cemre polislere kaza ile düştüğünü söyler.

Seher ise kızının Cenk ile konuşmasından ona tokat atmasından şüphelenir. daha önce duydukları ve gördüklerini de birleştirir. Şeniz'in hakaretlerine dayanamayıp topladığı valizleri sırf bu yüzden boşaltır. Flash belleği evde düşürünce onu Civan bulur. Açmak için Damla'nın bilgisayarını ister ama karmaşada unutur. Seher bütün evde aradığı flash belleği Damla sayesinde bulur

Bölüm sonunda Nedim ayaklarını kımıldatır; kendi başına ayağa kalkar. Seher ise Agah beyin bilgisayarına zorlukla taktığı flash bellekteki görüntüleri görüp şoke olur. Agah bey onu görür ve ekrana baktığında Ceren'in Nedim'e nasıl eziyet ettiğini görür.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder