Zalim İstanbul 12.bölüm özet. Seher Ceren'in eziyetlerini fark ediyor

Ceren yastıkla boğmaya çalıştığı Nedim öldü diye korkar. Babaannesi gelir ve Nedim'i gece bakar. Ceren de annesinin yanında yatar.

Cenk Agah'ın adamlarının yolunu kesip Cemre'yi kaçırır. Cemre'yi evine götürür. Adamların aramasını Şeniz açar. Sabah da Şeniz; Cenk çıkar çıkmaz Agah duymadan adamlarına Cemre'yi almalarını ister. Ceren bu konuşmayı duyup Cenk'in evine doğru yola çıkar. Cenk Cemre ile tartışıp çıkınca adamlar içeri girecekken Ceren gelince giremezler. Ceren ağır konuşunca Cemre gider.

Diğer taraftan Seher hanım da kızının memlekete daha gitmemesine şaşırıp panikleyip Agah beyin karşısına çıkar. O zaman Agah beyin haberi olur ve oğlunun evine gider. Orada Ceren ve Cenk'i bulur. Babası ile ardından annesiyle yüzleşir. Ceren bu kez de annesi ve abisine Cemre'nin Cenk'in garsoniyerinde kaldığını, onu bastığını söyler.

Cemre ise Cenk'e not bırakıp gittiği yolculuğunda iş aramaya başlar ama adli sicil kaydı olduğu için bulması zor olur. Bir türkü barda iş bulur. Orasının tavsiyesi ile bir otelde indirimli kalmaya başlar. Civan bunu duyunca hemen Damla ile Cenk'e doğru gitmeye başlar. Tam o sırada Cemre onu arar ve iki kardeş konuşurlar. Civan kızını merak eden annesini çalıştığı yere ve otele götürür

Seher Nedim'in yanına gider. Kızının onu neden kaçırdığını sorarken Ceren gelir. Ceren'i görünce Nedim korkudan panikler. Seher şaşırır ama kızına konduramaz. Ceren Nedim'e Cemre'nin Cenk'in evinde kaldığını meze olduğunu falan söyler. O sırada Cenk girer ve Nedim'e o şekilde bir daha davranmamasını söylerken Ceren de bebeklerinden bahsedip Cenk'in elini karnına koyar. Nedim bu gördükleri ve duydukları yüzünden nöbet geçirir.

Nedim'i ambulansla hastaneye götürürlerken Cemre telefonla Civan'ı aramıştır. Ambulans sesini duyunca Nedim'e bir şey oldu diye oraya gider. Ceren Cenk'le hastane otoparkında konuşurken Seher'e yakalanır. Cemre Nedim'le konuşmaya çalışır ama adam Cenk'le beraber olduğunu düşündüğü için ters davranır. O arada Agah bey gelir. Cemre'ye bağırıp hastaneden atar.

Cenk hastane çıkışı Cemre'yi görür ve takip eder. Agah bey polise şikayet eder. Üstüne Cemre'nin hastanede olduğunu kimden öğrendi diye adamlarına sorar. Civan kendisinden öğrendiğini söyleyince genç adamı işten atar. Damla işten atılan Civan'ı alıp gizli yerine getirir. İkilinin arasında bir yakınlaşma olur.

Ceren ve annesi Cemre'nin kaldığı otele gider. Seher kızının Nedim'e eziyet ettiğini kabul etmek istemez. Ceren otelin konumunu Şeniz'e atar. Şeniz adamları otele yollar. Cemre türkü bardan da otelden de kovulur. Şeniz Agah'a Cemre'nin teklif edilen parayı aldığını söyler. 

Agah; Cemre için evden ve Nedim'den uzaklaştırma kararı çıkartmıştır. Cenk için de Amerika'ya gitme kararı çıkar. Cenk eşyalarını toplamaya başlarken anne babasının konuşmalarını duyup "Cemre'ye ne yaptınız? Son kez soruyorum" diye sorar. Babası ona bağırmaya başlar. Babası ağır konuşunca Cenk öfkeyle çıkar. Ceren; Cenk'in gideceğini öğrenince Şeniz'in karşısına çıkar. 

Seher Ceren'e kocası ile ilgili soru sorunca bu kez kızımdan şüphe ettim diye kendi kendine kızar. Nedim'in yanına gider. Konuşurken kadın banyoya girdiğinde Ceren gelir ve yine Nedim'e bağırmaya başlar. Bu kez Seher hanım kızının Nedim'e söylediklerini kulaklarıyla duymuştur

Cenk ise otelden kovulan Cemre'nin karşısına çıkar ve "Nedim'i kurtarmak için planım var. Senin cesaretin var mı?" der.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder