Zalim İstanbul 10.bölüm özet. Cemre ve Nedim yakalanıyor.

Agah bey son derece öfkeli bir şekilde yiğenini elinden alan hemşirenin peşine düşer. Ceren gelinliğiyle Cenk'in odasındadır. Seher anne ise Cenk'in düğünde ne açıklayacağını sormak için odanın önüne gelir. Şeniz durumu fark edip Seher'i yolladıktan sonra Ceren'e tokadı basar.

Agah bey Antakya'yı basıp kapı kapı Cemre'yi arar. Şikayetçi olmadıkları için işlem yapılmaz ama polis Agah'ı ikaz eder. Cemre'nin evden eşya çaldığı iddia edilir. Polisler gelip tutanak tutar. Şeniz saçma bir yerde çalınanları satmaya çalıştırıp polisin yakalamasını böylece biraz daha zaman kazanmayı planlamaktadır.

Şeniz arabasına binip gidince Cenk de onun peşine düşer. Annesini Şahin ismindeki adamına "Onları herkesten önce sen bulacaksın." diye bağırırken bulur. Adamı alıp babasına götürmek için yola çıkar. Babası abisinin mezarının başında ondan oğluna sahip çıkamadığı için özür dilerken bulur. Babasına annesiyle ilgili gerçekleri söyleyecekken vazgeçer.

Babaanne Seher'e geçmişle ilgili bir şeyle tehdit eder. Ardından Ceren içeri girer ve kızlarından birini seçmesi gerektiğini söyler. Seçmeyince Ceren ""Benim ablam da annem de yok" diye bağırır. Babaanne sonrasında Seher'le konuşurken öğreniriz ki Cemre'nin babası başkaymış ve kocası bunu bilerek evlenmiş Seher'le.

Cemre ise Nedim'le mutludur. Gazetelere bakar ama haber bulamaz. Cemre; Agah beyi arayıp iyi olduklarını söylemeyi her şeyi anlatmayı planlar. Gece sahilde kamp kurarlar. Sabah Nedim ilacını içmediği için nöbet geçirir. Etraftakilerin ambulansı aradığını öğrenince Nedim'i oradan kaçırır. Durumu düzelince paraları olmadığı için iş aramaya başlarlar.

Babaanne Cenk ve Şeniz konuşurken evin, şirketin, paraların hepsinin tek sahibinin Nedim olduğunu öğrenir. Şeniz'in adamı parayı yönetebilmek için kasten sakat bıraktığını anlar. Hemen Ceren'e haber verir. Babaanne Cemre bulunsun diye haberi basına sızdırır.

Köşkün önüne gazeteciler gelir. Seher anne "Cemre kızım evine dön" diye açıklama yapar. Cemre görüntüyü görüp çok üzülür. Gazetelerde de haber ve resimleri vardır. Cemre; Nedim ile kardeş olduklarını söyleyip otelde işe girer. Şahin'in adamı onların bulunduğu yeri bulur. Cenk bunu duyup hemen oraya doğru yola çıkar

Köşkte bir olay daha patlak verir. Şeniz'in emriyle bir fidye notu kapıya bırakılmıştır. Agah bey ise notu ablasına yardım eden Civan'ın bıraktığını düşünüp çocuğu adamlarına hırpalattırır. Seher "Benim kızım para için yapmaz" der. O sırada gelen polislere Ceren "Bu kadın. Kocamı kaçıran kızına yardım ediyor" der. Polisler anne oğulu götürür. Çalınan eşyalardan bir Antakya da satılırken yakalanmıştır. Agah oraya gitmek ister ama Cenk çoktan uçağa binmiştir.

Agah bir adamı sayesinde karısının Şahin'le bir işler karıştırdığını fark eder. Cenk'in de Kaz dağlarına gittiğini öğrenmesiyle olayları birbirine bağlar. Diğer tarafta çarşıya çıkan Cemile ve Cenk birbirini görür. Pansiyoncunun hayırsız oğlu ise televizyondan Cemre ve Nedim'i görmüş; kız yokken Nedim'in odasına girmiştir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder