Zalim İstanbul 11.bölüm özet. Bazen kötülük kazanır

Cenk ve Cemre birbirlerini görür. Cemre kaçmaya başlar. Kaçma kovalamacanın ardından kızı yakalar ama kız etraftan yardım isteyip yine kaçar. Bu arada pansiyoncunun oğlu odaya girer ve Nedim'i kıstırır. Parasının olduğunu düşünüp etrafı, üstünü arar. Amcasının düğünü sırasında adama taktığı babasına ait kol düğmelerini çalar. Nedim kız için endişelendiğinden pansiyoncunun oğlunun geldiğini Cemre'ye söylemez. Cemre; Cenk'in geldiğini Nedim'e söyleyip kaçmaları gerektiğini söyler. Hazırlanmaya başlar.

Agah ise Şahin'le konuşan karısından şüphelenmektedir. Şahin Nedim'in bulunduğu pansiyonu bulur. Oğlana para verir. O da etraftaki odaları böcek yüzünden ilaçltacağını söyler. Müşterileri ve annesini yollar. Ceren'e annesinin tutuklandığını duyurur. Ceren Nedim'i bırakıp annesine gitme kararı alır. Adamı içeriye kilitler ama pansiyoncunun oğlu evi ateşe verir. Cemre yangını fark edip içeri girmek ister. Polis ve itfaiye bırakmaz. Cenk kendisini feda ederek girip Nedim'i kurtarır. Nedim'in durumu iyi değildir. Hastaneye kaldırılır

Ceren ise annesi ve abisine yaptıkları yüzünden üzgündür. Polis merkezinde Cemre'nin yeri, Hatay da satılan evin eşyası için sorguya çekilirler. Cemre'yi polisler yakalar. Polisler ona Nedim'in öldüğünü söylediğinde sinir krizi geçirir. Evdekiler de haberlerden olanları duyar ama Nedim'in kalbinin durduğunu duyarlar. Ceren gene de Cenk için endişelenmiştir.

Agah bey Nedim'in iyileştiğini duyunca adamlarından Şahin'i konuşturmuş; Şeniz'in arkasından iş çevirdiğini öğrenmiştir. Adamları Şeniz'i ve Cenk'i zorla bir otoparka götürür. Agah karısını suçlarken Cenk suçu üzerine alıp annesinin onu kurtarmak için işe bulaştığını söyler.

Seher ise kızının tutuklandığını televizyondan öğrenir. Sabah salıverildiklerinde Cemre'ye gidecekken kayınvalidesi onu tehdit edip gitmesini engeller. Evlenmeden önce başka birinden hamile olarak eve geldiğini Cemre'nin torunu olmadığını diğer çocuklarına söylemekle tehdit eder. Seher tehdide boyun eğip kızına gitmeden eve gelir. Ceren annesini görünce çok sevinir.

Nedim eve ambulansla gelir. Cenk'e sarılarak canı için teşekkür eder. Agah Şeniz'e arkasından dolandığı için tepkilidir. Cenk annesini kurtardıktan sonra karşılığında Cemre'yi fidye ve hırsızlık suçlamalarından kurtarmasını ister. Tehdit eder. Emniyet amiri gelip bu suçları Şahin'in yaptığını ve suçları da üstlendiğini söyler. Yangını da Cemre çıkarmamış; pansiyoncunun oğlu çıkarmıştır. Cemre'nin suçu ise sadece Nedim'i kaçırmak olarak kalır

Cemre cezaevinde gazeteden Nedim'in ölmediğini onu Cenk'in yangından kurtardığını öğrenir. Cemre müdürden Agah bey ile görüşmek istediğini söyler. Bu arada Agah bey yiğeni ile konuşmaya çalışır ama aldığı tek cevap "Cemre" dir. Kızgınlıkla cezaevine gidip Cemre ile konuşmak ister ama kız Cenk'i ele vermemek için bir şey anlatmaz. Bu Agah beyi iyice delirtir.

Ceren de Nedim'in sürekli "Cemre" diyip durmasına kızar. Sıcak çorba ile yakar. Yastıkla boğmaya kalkar. Babaannesi araya girer. Şeniz ilaçlarını vermesini söyler ama babaanne bir avukatla konuşana kadar ilaçları vermemesini söyler. Agah bey Nedim'e gidip Cemre'yi çıkartabileceğini ama bir şartının olduğunu söyler. Eve geldiğinde kıza yüz vermeyecek gitmesini sağlayacaktır. Nedim Cemre'yi düşündüğünden kabul etmek zorunda kalır

Seher hanıma da gidip aynısını söyler. Kızının çıkmasını isteyen kadın da çaresiz kabul eder. ceza evinden çıkan Cemre eve geldiğinde Nedim onun yüzüne bakmaz. Annesi de yanına birle yaklaştırmaz. Eve de almaz. Memleketteki yaşlı bir kadına yatılı olarak bakması için Agah beyin adamları tarafından arabaya bindirilir. Diğer tarafta ağlayan Nedim'e sinir olan Ceren; kocasının yüzüne yastıkla bastırmaya başlar.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder