Ben Onu Çok Sevdim oyuncuları kimlerdir?

Ben Onu Çok Sevdim

Ben Onu Çok Sevdim

Başrollerini Mehmet Aslantuğ (Adnan Menderes), Birce Akalay (Ayhan Aydan) ve İdil Fırat'ın (Berin Menderes) paylaştığı "Ben Onu Çok Sevdim", Başvekil Adnan Menderes'in eşi ve aşkı arasında kalmasının o yıllardaki siyasi süreç çerçevesinde anlatıyor. 

Künye

YönetmenMehmet Bahadır Er Kader Bayraktar Eylem Koza Kader Bayraktar
Senaryo
YapımcıRaci Şaşmaz
Görüntü YönetmeniDevkan Fındık , Devkan Fındık , Barış Milan
TürDramPolitik
ÜlkeTürkiye




AdTech Ad

Oynayanlar


Mehmet AslantuğMehmet AslantuğAdnan Menderes

İdil Fıratİdil FıratBerrin Menderes

Birce AkalayBirce AkalayAyhan Aydan

Şemsi İnkayaŞemsi İnkayaİsmet İnönü

Tuğrul ÇetinerTuğrul ÇetinerCelal Bayar

Savaş ÖzdemirSavaş ÖzdemirNamık Gedik

Bahtiyar EnginBahtiyar EnginMükrrem Sarol

Ege AydanEge AydanNihat Erim

Erdinç GülenerErdinç GülenerHasan Ferit Alnar

Rıza AkınRıza AkınEthem Menderes

Savaş ZaferSavaş ZaferMutlu Menderes

Mehmetcan MincinozluMehmetcan MincinozluYüksel Menderes

Burak TemizerBurak TemizerAydın Menderes

Levent ÖktemLevent ÖktemMuhsin Ertğrul

Erdal BilingenErdal BilingenFatin Rüştü Zorlu

Halit ErgörHalit ErgörFuat Köprülü

Kerem AlışıkKerem AlışıkFatin Rüştü Zorlu

Volkan Bora DilekVolkan Bora Dilek

Hakan İlçinHakan İlçin

Ali AkkuzuAli AkkuzuKonuk Oyuncu(9.Bölüm)

Burak SevinçBurak SevinçHasan

Orhan AydınOrhan AydınSalim Başol

Ümit BelenÜmit Belen(Metin Toker)

Tamer GülerTamer GülerAltay Ömer Egesel

Atilla PekdemirAtilla PekdemirLütfi Kırdar (12.Bölüm)

İlhami Adsalİlhami Adsal

Teoman MermutluTeoman MermutluHasan Polatkan

Emin OlcayEmin OlcayMüezzin

Halil DoğanHalil DoğanNamık Gedik

Ahmet SomersAhmet SomersAhmet

Serdar BordanacıSerdar BordanacıKadir

Korman ErşanKorman ErşanŞemi Ergin

Kahraman SivriKahraman SivriDoktor Galip

Bahar SüerBahar SüerNone

Turan ÇelikTuran Çelik

Nurdan KekeçNurdan Kekeç

Zübeyde ErdenZübeyde Erden

Emre OzanEmre OzanMutlu Menderes 2

Devrim YakutDevrim YakutNaciye Aydan

Oya OkarOya OkarŞadan

Nurettin ŞenNurettin ŞenMemişoğlu

İsmail Demirciİsmail DemirciAvukat Talat

Utku GüneşUtku GüneşTeoman Koman

Zafer DiperZafer DiperMuhsin Ertuğrul

Gazanfer ÜndüzGazanfer ÜndüzRagıp Gümüşpala

Seda YıldızSeda YıldızTarık Güryay

Burak YörükBurak YörükAydın Menderes

Nuri GökaşanNuri GökaşanCemal Madanoğlu

Zeyno ÜstünışıkZeyno ÜstünışıkEmel

Fatoş Güçlü Fatoş GüçlüVesamet

Cemre EbuzziyaCemre EbuzziyaRinda

Mehmet ŞahinMehmet ŞahinCemal Gürsel

Burç KümbetlioğluBurç KümbetlioğluZafer

Nuri GümüşNuri Gümüş

Burak TemizBurak Temiz

Leyla FerayLeyla FeraySinem

Serkan ÖzSerkan ÖzYüksel Menderes 2

Burç KümbetlioğluBurç KümbetlioğluZafer




Ekip

Dekor TasarımAyşen Yavuz (Dekor Tasarım)
Kostüm TasarımFadim Üçbaş (Kostüm Tasarım)

Fadim Üçbaş (Kostüm Tasarım)

Fadim Üçbaş (Kostüm Tasarım)

Bülent Onuş (Kostüm Tasarım Asistanı)
Yönetmen EkibiBerat Özdoğan (2. Yönetmen)

Senem Zencir (Yardımcı Yönetmen)

Serkan Karaarslan (Yardımcı Yönetmen)

Mustafa Birgin (Reji Koordinasyon)

Hüseyin Küpeli (1. Yönetmen Yardımcısı)

Işılsu Günday (1. Yönetmen Yardımcısı)

Ümit Gürer (1. Yönetmen Yardımcısı)

Mert Dinçer (Devamlılık Asistanı)
Kamera EkibiUlvi Çakmak (Focus Puller)

Alaaddin Kaya (Focus Puller)

Burak Bulut (Steadicam Operatörü)

Hasan Bölük (D.I.T. Operatörü)
Post-ProdüksiyonEmrah Canoğlu (Post-Prodüksiyon Sorumlusu)

Emrah Canoğlu (Post-Prodüksiyon Sorumlusu)
Işık EkibiYılmaz Paksoy (Işık Şefi)
Sanat EkibiSeher Gürbey (Sanat Asistanı)

Ede Çelikbilek (Sanat Asistanı)
Makyaj EkibiFatih Yücel (2) (Kuaför)
Oyuncu SeçimiYelda Gürkan (Cast Direktörü)

Pınar Can Göker Elibol (Figürasyon Casting)




Firmalar


Mandalina Casting (Cast Ajansı)

Pana Film (Yapım)

ATV (Yayıncı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder