Tv8 Bu Tarz Benim Kim Elendi 24 Ocak Cumartesi - Bu Tarz Benim Kim Elendi 24 Ocak


TV8 BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 24 OCAK

Ekranların ev sevilen ve takip edilen moda yarışması olan Bu Tarz Benim tüm hızıyla devam ediyor ve sevenleri tarafından takip ediliyor.

Bu Tarz Benim yarışması orijinal jürisi ve sunucusu ile  Tv8 ekranlarına transfer olurken yeni bölümleri ile bomba gibi geliyor.

24 Ocak Bu Tarz Benim Kim Elenecek sorusunun cevabı ise bu haberimizde gizli yayın esnasında gelen bilgilere göre gelişmeleri onceburada.blogspot.com.tr adresimizden takip edebilirsiniz.

 Yayınlandığı günden itibaren büyük bir seyirci kitlesi oluşturan Bu Tarz Benim moda yarışması birbirinden güzel yarışmacılar ile yeni sezonuna başlangıç yaptı.

Bu Tarz Benim yeni sezon yarışmacılarından bir tanesi 24 Ocak Cumartesi Bu Tarz Benim Gala gecesi ile elenecek.

24 Ocak Bu Tarz Benim Gala Gecesi eleme ile birlikte sürpriz konukları ile de ekran karşısında olacak Bu Tarz Benim 24 Ocak Cumartesi Burak Kut konuk jüti olacak ve o gece bir yarışmacı yarışmaya veda edecek.


BU TARZ BENİM 24 OCAK KİM ELENDİ

Tv8 ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim 24 Ocak Kim Elendi sorusunun cevabı yayın saatinde
güncellenecektir,


TV8 BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI

01-Zeynep Öztürk

02-Gülşah Yanaş

03-Maria Surina

04-Gülay Hançer

05-Özden Cerrahoğlu

06-Emel Özkızıltaş

07-Nazlı Hamarat

08-Melisa Çeliker

09-Amila Kuruoğlu

10-Nazlı Sultan Yayla

11-Derya Yarar

12-Melisa Şahin

13-Gülnihal Candan

14-Gökçe Markal





tv8 bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim kim elendi, 24 ocak bu tarz benim kim elendi, btb kim elendi, tv bu tarz benim kim elendi,24 ocak cumartesi bu tarz benim kim elendi,tv8 bu tarz benim eleme sonuçları,bu tarz benim tv8 kim elendi,btb tv8 kim elendi,bu tarz benim dün kim elendi tv8,bu tarz benim kim elenecek tv8,tv8 bu tarz benim yarışmacıları kimler isimleri neler,24 ocak cumartesi bu tarz benim kim elendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder