Bu Tarz Benim Serpil Gök Kimdir

TV8 ile Show TV arasında sıkıntılı bir sürecin yaşanmasına sebep olan ekranların reyting rekortmeni Bu Tarz Benim, kanlların ve yapım şirketinin bir türlü anlaşaması sebebiyle, aynı isimle iki ayrı yarışma programı şekline dönüştürüldü. Her iki kanalda aynı saatlerde yayınlanan program izleyiciyi de ikiye bölmüş durumda. Bakalım yepyeni jüri üyeleri, sunucusu ve yarışmacılarıyla Show TV'mi yoksa eski klasik haliyle TV8'mi başarıyı yakalayabilecek.

Bugünkü yazımızda sizlere Show TV'de yayınlanan Serpil Gök boyu ve kilosu, Serpil Gök biyografisi ve genç yarışmacı ile ilgili bilgileri aktarmaya çalışacağız.

Bu Tarz Benim Serpil Gök Kimdir?

İstanbul'da 1991 yılında dünyaya gelen Serpil Gök 24 yaşındadır. Şıklığı ile dikkatleri çeken yarışmacı, 1.70 metre boyunda ve 53 kilogram ağırlığında. Tiyatro ve sinema ile ilgili olan genç isim, aynı zamanda pilates de yapıyor. Daha önce Ben Bilmem Eşim Bilir adlı yarışma programına da katıldığı iddia edilen Serpil Gök, çok hayalperest birisi olduğunu beyan ediyor. Haksızlığa uğradığında buna dayanamadığını ve çok sinirlendiğini belirten yarışmacı, Bu Tarz Benim'in iddialı isimlerinden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder