24 Ocak Bu Tarz Benim Kim Elendi Show Tv

bu-tarz-benim-eleme-24-ocak
SHOW TV BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 24 OCAK 2015
24 ocak eleme gecesi show tv, bu tarz benim kim elendi show, bu tarz benim show 24 ocak 2014, kim elendi bu tarz benim show tv

Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasınn ilk eleme gecesi 24 ocak 2015 cumartesi akşamı show tv de. İlk elemede bakalım hangi güzel yarışmacı büyük ödüle veda edecek... İşte 24 ocak bu tarz benimde elenen yarışmacı...

Jüri koltuğunda Cemil İpekçi, Umut Eker, Chloe Loughnan Ortaç, Sibel Arna ve Bülent Ersoy'un yer aldığı ve sunuculuğunu Ebru Akel'in yaptığı Bu Tarz Benim 2.sezon ilk eleme gecesi bu akşam Show Tv'de...

24 Ocak 2015 Show Tv Bu Tarz Benim Eleme Gecesinde konuk sanatçı Serta Ortaç. Eleme gecesinde konsept "Eurovizyonda Türkiye"...
Eleme gecesinde yarışmacılar kıyafetleri ile jüriden geçer not alamaya çalışacaklar. En düşük puan alan yarışmacı ile yarışmacıların belirleyeceği yarışmacı elemeye kalacaklar. Elemeye kalan iki yarışmacı arasından jüri üyeleri seçim yapacak ve bir kişi yarışmaya veda edecek... Bakalım hangi yarışmacı yarışmadan elenecek...

Show Tv Bu Tarz Benim Eleme Gecesi 24 Ocak 2015 Cumartesi 20.00 da...

İşte Show Tv Bu Tarz Benim Yarışmacıları
Bu Tarz Benim Ecem Akkaya (Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Nil Anka 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Serpil Gök (Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Özde Özkan 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Çağla Yıldırım (Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Öykü Ekinci 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim İrem Özcan(Sonja) 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Müge Ökmen 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Lidya Brylova 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç (Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Buse Akbaşak 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Duygu Harman (Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Aygün Aydın 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>) 
Bu Tarz Benim Serpil Cansız (Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Nazlı Tepetaş 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)

bu tarz benim eleme gecesi 24 ocak, show tv bu tarz benim kim elendi 24 ocak 2015, bu tarz benim kim gitti 24 01 2015, bu tarz benim eleme gecesinde kim gitti 24 ocak 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder