Bu Tarz Benim Melisa Şahin İle Mehmet Ali Erbil Sevgili Mi - Melisa Şahin Kimdir


BU TARZ BENİM MELİSA İLE MEHMET ALİ ERBİL SEVGİLİ Mİ

Ekranların vazgeçilmez yarışması olan Bu Tarz Benim moda yarışması tartışmaları ve olayları ile gündemden düşmüyor.

Gerek yarışma esnasında gerekse eleme geceleri ile gündemde kalan yarışmanın dedikoduları da eksik olmuyor.

Tv8 ve Show Tv ekranlarında aynı anda yayınlanan
Bu Tarz Benim yarışması seyirciyi ikiye bölmüşdurumda.

Bu Tarz Benim yarışmacılarından  olan  Melisa Şahin hakkında çıkan bir iddiaya göre Bu Tarz Benim Melisa Mehmet Ali Erbil ile bir zamanlar aşk yaşamış.

Sosyal medyada çıkan haberlere bir kaç fotoğrafla doğrulama yöntemine gidilmiş ve Bu Tarz Benim Melisa ile Mehmet Ali Erbil'in birlikte olduğu fotoğraflar eklenmiş.onceburada.blogspot.com.tr

Haberin doğruluk payı nedir bilinmez ama fotoğraflara bakılırsa bir gerçeklik payı olma ihtimali oldukça yüksek.

Bu Tarz Benim Melisa Şahin ile Mehmet Ali Erbil'in aynı karede oldukları fotoğrafların birinde Melisa Şahin yüzünü gizliyor ve görüntülenmek istemiyor.


İŞTE MELİSA ŞAHİN İLE MEHMET ALİ ERBİL FOTOĞRAFLARI







magazin, bu tarz benim melisa ile mehmet ali erbil sevgilimi, melisa şahin ile mehmet ali erbil fotoğrafları, bu tarz benim melisa kiminle sevgili, bu tarz benim melisa sevgilisi,btb melisa şahin kimdir kimle sevgili,melisa şahin kimdir,mehmet ali erbil melisa şahin,btb melisa mehmet ali erbil sevgilimi,bu tarz benim melisa ile mehmet ali erbil sevgilimiydi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder