Show Tv Bu Tarz Benim Kim Elendi 24 Ocak Cumartesi - Bu Tarz Benim Kim Elendi 24 Ocak


SHOW TV BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 24 OCAK

Ekranların ev sevilen ve takip edilen moda yarışması olan Bu Tarz Benim tüm hızıyla devam ediyor ve sevenleri tarafından takip ediliyor.

Bu Tarz Benim yarışması orijinal jürisi ve sunucusu ile  Show Tv ekranlarına transfer olurken yeni bölümleri ile bomba gibi geliyor.

24 Ocak Bu Tarz Benim Kim Elenecek sorusunun cevabı ise bu haberimizde gizli yayın esnasında gelen bilgilere göre gelişmeleri onceburada.blogspot.com.tr adresimizden takip edebilirsiniz.

 Yayınlandığı günden itibaren büyük bir seyirci kitlesi oluşturan Bu Tarz Benim moda yarışması birbirinden güzel yarışmacılar ile yeni sezonuna başlangıç yaptı.

Bu Tarz Benim yeni sezon yarışmacılarından bir tanesi 24 Ocak Cumartesi Bu Tarz Benim Gala gecesi ile elenecek.

24 Ocak Bu Tarz Benim Gala Gecesi eleme ile birlikte sürpriz konukları ile de ekran karşısında olacak Bu Tarz Benim 24 Ocak Cumartesi o gece bir yarışmacı yarışmaya veda edecek.


BU TARZ BENİM 24 OCAK KİM ELENDİ

Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim 24 Ocak Kim Elendi sorusunun cevabı yayın saatinde güncellenecektir,


SHOW TV BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI

İdil Naz Kaluç

Ecem Akkaya

Çağla Yıldırım

Duygu Harman

Özde Özkan

Nil Aka

Nazlı Tepetaş

Buse Akbaşak

Serpil Gök

Aygün Aydın

Serpil Cansız

Müge Ökmen

Öykü Ekinci


İrem Özcan



24 ocak bu tarz benim kim elendi, show tv 24 ocak bu tarz benim kim elendi, btb kim elendi, bu tarz benim kim elendi, tv bu tarz benim kim elendi, show tv bu tarz benim kim elendi,show tv btb kim elendi,show tv bu tarz benim dün kim elendi,bu tarz benim kim elendi show tv,24 ocak show tv bu tarz benim kim elendi,bu tarz benim 24 ocak cumartesi show tv kim elendi,btb show tv kim gitti,show tv bu tarz benim dün kim elendi,show tv bu tarz benim eleme gecesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder