Ben ölürsem Cenazemde;






Ben ölürsem Cenazemde; 
Ben ölürsem Cenazemde;
ister kur'an okusunlar
ister incil okusunlar
ister;tevrat okusunlar
ister göktengri ayini okusunlar
ister budizm ayini okusunlar
ister karlmarks'ın kapitallerini okusunlar önemi yok!!

Ben ölürsem cenazemi
ister camiden
ister kiliseden
ister sinagogtan
ister yaren meclisinden
isterse bir okuldan,kütüphaneden geçirsinler önemi yok

Ben ölürsem cenazemi;
ister arapca dualarla
ister kafkas danslarıyla
ister mehter marşıyla
ister zeybek havasıyla
ister enternasyonel marşıyla taşısınlar önemi yok.


Ben ölünce cenazemi
ister toprağa gömsünler
ister fırınlarda yaksınlar
ister balıklara yem etsinler
ister ormanda kurda kuşa karıncaya bıraksınlar önemi yok

Ben ölünce cenazemin oldugu yere
ister bir buket çiçek
ister bir testi su
ister bir şişe rakı
ister bir tas tarhana çorbası döksünler önemi yok

ÖNEMLİ OLAN;
Orada benim son yolculuğumda yanımda olabilen, eşim, ailem, kardeşlerim dostlarım sevdiklerim,seviştiklerim kendi gönüllerince kendi içleri için nasıl huzurlu olacağını düşünüyorlarsa öyle olsun.
Ben zaten yokum. 
Doğada hergün milyarlarca ölen;
Yerdeki börtü böcek 
Havadaki sinekler kuşlar,
Denizlerdeki balıklar ve tüm canlılar gibi hiçliğe ermişim, 
KALAN DOSTLARIN GÖNLÜ HOŞ OLSUN 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder