İşte Benim Stilim Kim Birinci Oldu, İşte Benim Stilim Büyük Final Kim Kazandı?

Türk televizyonlarının en çok izlenen moda yarışma programı İşte Benim Stilim 3. Sezonun da sonuna geldi. İşte Benim Stilim 12 Haziran Büyük Final ile ekranlara geldi. İşte Benim Stilim kim kazandı sorusu bu akşam cevabını buluyor. Bu gece bir yarışmacı hayallerini gerçekleştirerek Türkiye'nin en tarz kadını olurken tam 100 bin tl'lik büyük ödülünde sahibi olacak. İşte Benim Stilim büyük final gecesinin kazananı gecenin ilerleyen saatlerinde belli olacak. Acısıyla tatlısıyla bir sezon daha böylece geride kalmış olacak. Gelecek sezonda İşte Benim Stilim All Star ile yarışmanın en gözde yarışmacılarından oluşacak olan bir kadro ile izleyenlerle buluşacak.
İşte Benim Stilim büyük final gecesinde konsept yok. Yarışmacılar kendi seçtikleri kıyafetler ile geceye katılacak. Ivana Sert Latin Pop Jazz dans gösterisi ile büyüleyecek, Kemal Doğulu ise seslendireceği şarkı ile izleyenlere keyifli dakikalar yaşatacak. Ayrıca gecenin süprizi ise ünlü popçu Sinan Akçıl olacak. Sinan Akçıl şarkılarıyla ve danslarıyla izleyenlere keyifli vakitler geçirtecek. Büyük Final Gecesinde hayallerine kavuşacak isim çok kısa bir süre sonra belli olacak. Nur Yerlitaş, Ivana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez'in jüri üyeliği ve Öykü Serter'in sunumuyla İşte Benim Stilim yarışması final yapıyor.

İşte Benim Stilim 3.Sezonu Kim Kazandı?

Büyük bir mücadelenin yaşandığı bu sezonda çok iddialı yarışmacılar yarıştı. Oldukça gerilimli geçen sezonda diskalifiye olan yarışmacı, ağlayanlar, büyük kavgalar ve daha neler neler geride bıraktık. İşte Benim Stilim 3. Sezon birincisi Ezgi Ünal oldu. Ezgi Ünal birincilik ödülü olan 100Bin TL'nin sahibi oldu.

İşte Benim Stilim Kim Birinci Oldu, İşte Benim Stilim Kim Kazandı, İşte Benim Stilim Büyük Final 12 13 Haziran, İşte Benim Stilim Kazanan İsim, İşte Benim Stilim Final izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder