Kardeşim Benim Filmi Konusu Murat Boz Burak Özçivit Filmi

Kardeşim Benim Filmi
Murat Boz ve Burak Özçivit gibi iki farklı kulvarda olan ve özellikle genç kızların yakından takip ettiği bu iki yakışıklı insan aynı filmde rol alarak hayranlarını sevindirdiler. Başarılı sanatçı Murat Boz ile rol aldığı her dizide adında çokça söz ettiren yakışıklı oyuncu Burak Özçivit Kardeşim Benim adlı filmde birlikte rol alacaklar. Bu iki yakışıklıya eşlik edecek olan isim ise güzel oyunu Aslı Enver olacak.
Kardeşim Benim Filmi Ne Zaman Vizyona Girecek
Baş rollerinde Murat Boz, Burak Özçivit ve Aslı Enver'in rol alacağı Kardeşim Benim filmi 15 Ocak 2016 tarihinde vizyona girecek.

Kardeşim Benim Filmi Oyuncuları ve Konusu
Bilindiği üzere filmin baş rolleri Murat Boz, Burak Özçivit ve Aslı Enver olurken bu üç başarılı ismin hayranları merakla filmin vizyon tarihini bekliyorlar. Pop müziğin usta isimlerinden olan yakışıklı sanatçı Murat Boz ilk oyunculuk deneyimini Hadi İnşallah filmi ile yaptıktan sonra şimdi de Kardeşim Benim filmi ile sevenlerinin karşısına çıkıyor. Filmde Murat Boz ve Burak Özçivit yıllardır birbirlerini görmeyen iki kardeşi canlandıracaklar. Kardeşim Benim filminin konusu hakkında detaylı bilgi şuan için bulunmazken vizyon tarihi 15 Ocak 2016 olarak belirlenmiş. Filmin yönetmen koltuğunda oturan isim Mert Baykal olurken Kardeşim Benim filminin yapımcılığını TAFF Pictures ve BRK’S Productions üstleniyor. Çekimleri önümüzdeki günlerde başlayacak olan film oyuncu kadrosunda ki isimler sebebi ile şimdiden en çok merak edilen filmler arasında.

Murat Boz Kimdir
7 Mart 1980 Zonguldak doğumlu olan başarılı sanatçı ilk ve orta eğitimini doğum yeri olan Zonguldak'ta tamamladı ve 1999 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi'nde üniversite öğrenimini tamamladı. Murat Boz başta Tarkan olmak üzere birbirinden usta isimlere vokalistlik yapmıştır.

Burak Özçivit Kimdir 
24 Aralık 1984 İstanbul doğumludur.Kazım İşmen Lisesi'nden mezun olmuştur. Baba tarafı Gaziantep'li olan naşarılı ve yakışıklı oyuncu Burak Özçivit Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Fotoğrafçılık bölümünde okumaktadır. 2005 Best Model Of Turkey yarışmasında birinci olmuştur.

Asın Enver Kimdir
10 Mayıs 1984 Londra doğumlu olan güzel oyuncu Aslı Enver Pera Güzel Sanatlar Lisesi’inden mezun olduktan sonra İstanbul Haliç Üniversitesi‘nin Tiyatro Bölümünden mezun olmuştur. İlk olarark 2003 yılında Hayat Bilgisi adlı dizide rol alan güzel oyuncunun adını duyuran dizi Kavak Yelleri olmuştur.




guncel,kardeşim benim filmi,murat boz burak özçivit filmi, murat boz burak özçivit aynı filmde mi oynayacak,murat boz yeni filmi,burak özçivit yeni filmi,murat boz burak özçivit aslı enver aynı filmde,kardeşim benim filmi oyncuları,kardeşim benim filmi ne zaman çıkıyor,kardeşim benim filmi vizyon tarihi,kardeşim benim filmi oyuncuları,kardeşim benim filmi ne zaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder