28 Haziran 2015 Açık Öğretim Ortaokulu Sınavı Soru ve Cevapları

28-haziran-acik-ogretim-ortaokulu-sinavi
AÇIK ÖĞRETİM ORTAOKULU SINAVI 28.06.2015

Açık Öğretim Ortaokulu 2014-2015 Eğitim Öğretim yılı III.Dönem sınavı 28 Haziran 2015 Pazar günü yapılacak. 28 haziran 2015 Pazar günü yapılacak olan Açık Öğretim sınavı iki oturumda gerçekleştirilecek. İşte 28 haziran aöo sınavı ile ilgili bilgiler, sınav soru ve cevapları, sınav sonuçları...

Açık Öğretim Ortaokulu 3.dönem Sınavları Ne Zaman Saat Kaçta?
I.Oturum 28 Haziran 2015 Pazar Saat: 10.00
II.Oturum 28 Haziran 2015 Pazar Saat: 14.00

olmak üzere iki oturumda yapılacak.

28 HAZİRAN AÇIK ÖĞRETİM ORTAOKUL SORU VE CEVAPLARI BURADA OLACAK. ÖNCEKİ YILLARDA ÇIKMIŞ SORULARA AŞAĞIDAN ULAŞABİLİRSİNİZ...

28 Haziran 2015 Açık Öğretim Sınavı Soru ve Cevapları:
28 Haziran 2015 Pazar günü yapılacak olan AÖO(Açık Öğretim Ortaokulu) sınavı soru ve cevapları bir hafta içerisinde yayınlanacaktır. Önceki sınavda çıkan sorulara aşağıdan inceleyebilirsiniz...
28 Haziran 2015 Açık Öğretim Ortaokulu Sınavı Sonuçları:
28 Haziran 2015 Pazar günü yapılacak olan AÖO(Açık Öğretim Ortaokulu) sınavı sonuçları 24 Temmuz 2015 Cuma günü açıklanacaktır. Sınav Sonuçları Açık Öğretim Ortaokulu resmi sitesi http://aio.meb.gov.tr adresinde yayınlanacaktır.

MEB AİO III.DÖNEM SINAVI DUYURUSU...
2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı III. Dönem sınav yerleri belli oldu. Öğrencilerimiz Öğrenci girişinden AÖO Bilgi Sistemine kullanıcı adı ve şifresi ile girdikten sonra; "Sınav İşlemleri" menüsü altında ki "Sınav Giriş Yeri Bilgileri" ekranına girerek sınav yerlerini öğrenebilirler. Sınav 28 Haziran 2015 Pazar günü saat 10:00 ve 14:00 olmak üzere 2 oturum halinde yapılacaktır. Sınav giriş yerleri adreslere gönderilmeyecektir.

Açık Öğretim Ortaokulu Ders Geçme:
Açık Öğretim Ortaokulu öğrencileri Doğrudan veya Ortalama ile sınıf geçerler...
Doğrudan Geçme:önce burada
Dönem sınavlarında bulunduğu sınıfa ait bütün derslerden 45 ve üzeri alarak başarılı olan öğrenciler bir üst sınıfa geçmeye veya mezun olmaya hak kazanırlar.

Ortalama İle Geçme:
Sınıfın bütün derslerinin sınavlarına girmiş olmak ve aralarında Türkçe dersi bulunmamak ve derslerin başarı puanlarının aritmetik ortalaması en az 45 puan olmak kaydıyla en fazla iki başarısız dersi olanlar, doğrudan sınıf geçerler. Aritmetik ortalama ile geçme puanını hesaplamak için Tıklayınız...

aöo sinav sorulari, 28 haziran açık ortaokul sınavı, 28 haziran açık ortaokul soru ve cevapları, 2015 açık ortaokul sınav sonuçları, açık öğretim ortaokul sınavı soruları ne zaman yayınlanacak,   açık öğretim ortaokul sınavı sonuçları ne zaman yayınlanacak, açık ilköğretim 28 haziran sınav soruları, açık ilköğretim 28 haziran sınav sonuçları, 28/06/2015 açık öğretim ortaokul sınav cevap anahtarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder