İşte Benim Stilim 3. Sezon Kim Birinci Oldu 12 Haziran 2015 Cuma İşte Benim Stilim Birincisi

İŞTE BENİM STİLİM 3. SEZON FİNALİ

Tv8
ekranlarının tartışmalı bir o kadar da sevilen moda yarışması olan İşte Benim Stilim sezon finali ile bu akşam seyirci karşısına çıkıyor. İşte Benim Stilim 3. sezon birincisi bu akşam belli olacak. Birbirinden güzel ve hırslı yarışmacılar şuan final haftasında ve son kez podyuma çıkarak performanslarını sergiliyorlar. 12 Haziran Cuma İşte Benim Stilim Final gecesi ile yarışmanın birincisi belli olacak.

İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmasında finale kadar gelmeyi başaran isimler ise Ezgi Ünal, Zeynep Karaca,Çağla Çetinöz, Gülşah Yaman ve Şilan Makal oldu bu isimlerden hangisi birinci olarak Türkiye'nin en tarz kadını olmayı hak edecek 12 Haziran Cuma İşte Benim Stilim Finali ile belli olacak. Bakalım İşte Benim Stilim birincisi kim olacak ve büyük ödülü alacak.


12 HAZİRAN İŞTE BENİM STİLİM FİNALİ...
İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ EZGİ ÜNAL OLDU...
3.SEZON ŞAMPİYONU EZGİ ÜNAL OLDU...




Aşağıda yer alan yarışmacıların sms numaralarından kendilerine destek olabilirsiniz.Bilindiği üzere ilk versiyon olan Bu Tarz Benim ile ekranlara merhaba diyen yarışma yayınlandığı günden bu yana ekranların en çok izlenen programları arasına girmeyi başardı. İşte Benim Stilim 3. Sezon birincisi kim olacak. İşte Benim Stilim 3.Sezon kim kazanacak 12 Haziran Cuma günü İşte Benim Stilim final gecesi ile belli olacak.

İşte Benim Stilim 3. Sezon Kim Birinci Oldu
Ekranlarda ki programlara bakarak moda yarışması denince ilk akla gelen yarışma olan İşte Benim Stilim yarışması 12 Haziran Cuma günü ekranlara sezon finali ile geliyor. İşte Benim Stilim 12 haziran cuma final bölümünde konuk sanatçı ise Sinan Akçıl olacak. Bu sezonun birincisi kim olacak seyirci ise bunu merak ediyor. Bu sezon biter bitmez İşte Benim Stilim yeni sezon çalışmalarına yani İşte Benim Stilim All Star yarışmasının çalışmalarına başlıyor.

12 HAZİRAN İŞTE BENİM STİLİM BÜYÜK FİNAL SIRALAMASI

İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ: EZGİ ÜNAL


İŞTE BENİM STİLİM İKİNCİSİ: ŞİLAN MAKAL


İŞTE BENİM STİLİM ÜÇÜNCÜSÜ: ÇAĞLA ÇETİNÖZ


İŞTE BENİM STİLİM DÖRDÜNCÜSÜ: SERPİL GÜLŞAH YILMAZ


İŞTE BENİM STİLİM BEŞİNCİSİ: ZEYNEP KARACA


İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON FİNALİSTLER

12 Haziran Cuma akşamı yapılacak final gecesinde İşte Benim Stilim yarışmasında büyük finalde yarışmaya hak kazanan isimler olan bu 5 isimden hangisinin birinci olacağına siz karar veriyorsunuz desteklediğiniz yarışmacıya oy vererek büyük ödülü almasına yardımcı olabilirsiniz. İşte Benim Stilim yarışmacılarının sms numaralarını aşağıda haberimizin devamında bulabilirsiniz.


İşte Benim Stilim Yarışmacılarının Sms Numaraları ?
İşte Benim Stilim Nasıl Oy Kullanılır ?

Aşağıda ki sms numaralarından sizde desteklediğiniz İşte Benim Stilim yarışmacısının bu akşam yapılacak olan final gecesinde birinci olmasına destek verebilirsiniz. İşte Benim Stilim oy gönderme nasıl yapılır, İşte Benim Stilim nasıl oy verilir, İşte Benim Stilim sms numarası kaç gibi sorularınıza cevabı aşağıda bulabilirsiniz.

İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Oy Vermek İçin Ezgi  yaz 1899'a Gönder
İşte Benim Stilim Gülşah Yılmaz Oy Vermek İçin  Serpil yaz 1899'a Gönder
İşte Benim Stilim Şilan Makal Oy Vermek İçin  Şilan yaz 1899'a Gönder
İşte Benim Stilim Zeynep Karaca Oy Vermek İçin  Zeynep yaz 1899'a Gönder
İşte Benim Stilim Çağla Çetinöz Oy Vermek İçin  Çağla  yaz 1899'a Gönder







12 haziran cuma, istebenimstilim, işte benim stilim 3. sezon birincisi kim oldu, işte benim stilim birincisi 12 haziran, işte benim stilim kim birinci oldu, işte benim stilim kim kazandı,12 haziran cuma işte benim stilim birincisi,ibs birincisi 12 haziran,işte benim stilim kim birinci oldu 12 haziran cuma,işte benim stilim 12 haziran kim kazandı,işte benim stilim 3. sezon kazananı,işte benim stilim birinci kim oldu 12 haziran cuma,işte benim stilim kim 1. oldu 12 haziran 2015,işte benim stilim 2015 birincisi,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder