Nur Bozar Kimdir, İşte Benim Stilim All Star Nur Bozar Olacak Mı?

Nur Bozar İşte Benim Stilim All Star'da Yarışacak Mı?
İşte Benim Stilim yarışmasının ilk versiyonu olan birinci sezonda Bu Tarz Benim adı ile ekranlarda olan yarışmanın favori isimlerinden olan Nur Bozar tüm izleyenlerin sempatisini kazanmış ve sosyal medya da 350 bin gibi bir takipçi sayısı olmuştu. Böylesine sevilen ve desteklenen isim olan Nur Bozar yarışmadan kendi isteği ile elenince sevenlerini üzmüştü. Bu konu hakkında çeşitli dedikodular da çıkmıştı.
www.once-burada.com
Kimisi yarışmadan bir dizi veya film projesi için ayrıldığını söyledi kimisi başka teklifler aldığı için yarışmadan ayrıldığını söyledi. Fakat sonraları edinilen bilgiye göre Nur Boza evlilik için yarışmadan ayrılmıştı hali hazırda zaten yarışmada iken nişanlıydı. Şimdi ise İşte Benim Stilim All Star yarışmasında Nur Bozar yer alacak mı bu merak ediliyor. Bilindiği üzere İşte Benin Stilim şuan 3. sezon ile ekranlarda fakat 12 Haziran Cuma günü final yapacak ve birincisini belirleyecek. İşte Benim Stilim 3. sezon birincisi kim olacak merakla bekleniyor.

Nur Bozar İşte Benim Stilim All Star'a Katılacak Mı ?

Merakla beklenen ve kıyasıya bir mücadele geçeceği kesin olan İşte Benim Stilim All Star yarışması haberleri gelirken İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları da büyük bir merak konusu oluyor. Akıllara ilk gelen isim ise bu yarışmaların favori ismi Nur Bozar oluyor. Nur Bozar İşte Benim Stilim All Star yarışmasında yarışacak mı ? İşte Benim Stilim All Star Nur Bozar olacak mı ? gibi soruların cevabı henüz netlik kazanmadı. Nur Bozar'ın bu yarışmaya katılacağı konusunda net bilgi gelince sizlere buradan bildiriyor olacağız.

Nur Bozar Kimdir 
1990 İstanbul doğumlu olan Nur Bozar 2012 Miss Model Of  Turkey yarışmasının basın güzeli olarak seçilmiştir. Katıldığı Bu Tarz Benim yarışması ile büyük ilgi ve hayran toplamıştır. Bunun dışında Babutsa adlı müzik grubunun Yanayım Yanayım adlı şarkısının klibinde rol almıştır. Nur Bozar hayranları tarafından Türkan Şoray'a benzetilmektedir.

Yaş : 25
Boy : 1,74
Kilo : 54
Doğum Yeri : İstanbul
Saç Rengi : Siyah
Göz Rengi : Siyah

İşte Benim Stilim All Star
12 Haziran Cuma günü yapılacak olan final gecesi ile İşte Benim Stilim 3. Sezon şampiyonu belli olacak ve büyük ödülün sahibi olurken Türkiye'nin en stil kadını unvanını da alacak. Bu sezonun bitiminden sonra İşte Benim Stilim All Star çalışmaları başlayacak ve yarışma tüm sezonlardan en iyi 5'er yarışmacısı ile ekranlarda Eylül ayına doğru bir tarihte başlayacak.

İşte Benim Stilim All Star Yarışmacıları (Tahmini)

1.Aysegül Doğan
2.Aysenur Balci
5-Mihriban Akgül
3.Gizem Güler
4.Özlem Özden
5.Nazlı Hamarat
6.Nur Bozar
7.Gülay Hançer
8.Zeynep Öztürk
9.Özden Cerrahoğlu
10.İlbige Uzun
11.Emel Özkızıltaş
12. Aycan & Nurcan Şencan
13. Sima Şarefettinova
14. Çiğdem Çelik

NUR BOZAR FOTOĞRAFLARI





guncel, biyografi,nur bozar kimdir,nur bozar fotoğrafları, nur bozar işte benim stilim all star varmı,işte benim stilim all star nur bozar olacak mı, işte benim stilim all star yarışmacılari,işte benim stilim all star nur bozar katılacak mı,işte benim stilim all star nur bozar var mı,nur bozar işte benim stilim all star yarışmasında varmı,işte benim stilim all star nur bozar,nur bozar kimdir,nur bozar kaç yaşında,nur bozar boy kilo, nur bozar kimle evli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder