5 Haziran Cuma İşte Benim Stilim Kim Elendi

iste-benim-stilim-eleme-gecesi-5-haziran
5 HAZİRAN İŞTE BENİM STİLİM SİNEM UMAŞ ELENDİ

İşte Benim Stilim 3.sezon 9.hafta eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim belli oldu. 5 haziran 2015 Cuma akşamı yayınlanan İşte Benim Stilim eleme gecesinde yarışmacılar arabesk gecesi konsepti ile sahneye çıktılar. 5 Haziran eleme gecesinde Sinem Umaş ile Ezgi Ünal elemeye kaldı. Yarışmacılardan Sinem Umaş yarışmaya veda etti... Geriye kalan 5 yarışmacı finale kaldı.. İşte 5 haziran  İşte Benim Stilim eleme gecesi yarışmacıların aldıkları oylar, elemeye kalan isimler ve elemede jürinin oyları ile elenen yarışmacı...

5 Haziran işte benim stilim SİNEM elenen yarışmacı oldu...
SİNEM UMAŞ ELENDİ...
sinem-umas
5 Haziran Cuma akşamı İşte Benim Stilim yarışmasını 9.eleme gecesinde konuk jüri koltuğunda sunucu şarkıcı Hakan Altun yer aldı. Ayrıca geceye şarkıları ile Ebru Yaşar renk kattı. Yarışmacılar eski şarkıcılar konsepti ile birbirinden ilginç taklitlerle ekrana geldiler... Tüm yarışmacılar performansları ile göz doldurdu. Jüriden en az puanı alan yarışmacı EZGİ ÜNAL oldu ve elemeye kalan ilk yarışmacı oldu. Daha son yarışmacılar oylama yaparak elemeye bir isim daha çıkardılar. Yarışmacılardan en fazla ismi söylenen SİNEM UMAŞ oldu ve elemeye kalan ikinci isim oldu... EZGİ ve SİNEM elemeye kalan iki yarışmacı olarak tekrar jürinin karşısına geçti... İşte jürinin oyları...
EZGİ mi SİNEM mi ELENDİ...
ezgi-unal sinem-umas

EZGİ VE SİNEM İÇİN OYLAMA SONUÇLARI
  • HAKAN ALTUN, "EZGİ ÜNAL" GİTSİN DEDİ
  • NUR YERLİTAŞ, "SİNEM UMAŞ" GİTSİN DEDİ
  • KEMAL DOĞULU, "SİNEM UMAŞ" GİTSİN DEDİ
  • UĞURKAN EREZ, "EZGİ ÜNAL" GİTSİN DEDİ
  • İVANA SERT, "SİNEM UMAŞ" GİTSİN DEDİwww.once-burada.com
YARIŞMACILARIN ELEME İÇİN SÖYLEDİKLERİ İSİMLER
  • SİNEM, "GÜLŞAH" GİTSİN DEDİ,
  • ÇAĞLA ÇETİNÖZ, "GÜLŞAH" GİTSİN DEDİ,
  • ZEYNEP KARACA, "SİNEM" GİTSİN DEDİ,
  • GÜLŞAH, "SİNEM" GİTSİN DEDİ,
  • ŞİLAN, "SİNEM" GİTSİN DEDİ,
İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI

iste benim sitilim kim elendi, 5 haziran kim elendi iste benim stilim, işte benim stilim eleme gecesi 5 haziran, dün kim elendi stil benim, iste benim stilim dün akşam kim gitti, bu akşam kim elendi, işte benim stilim eleme gecesi kim kimin adını yazdı 05 06 2015, ezgi mi elendi sinem mi elendi, iste benim stilim ezgi ünal elendi mi, iste benim stilim ezgi elendi mi, 5 haziran 2015 iste benim stilim eleme, iste benim stilim 127.bölüm eleme gecesi kim elendi, 5 haziran KİM ELENDİ, sinem umaş elendi mi, ezgi ünal elendi mi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder