Kısmetse Olur Serhan Çeliker'in Eski Sevgilisi Fatma Kimdir

Kısmetse Olur Serhan'ın Sevgilisi 
Ekranların sevilen evlendirme programlarından olan Kısmetse Olur evinde neler oluyor. Yarışmanın başladığı günden beri hiç bir gelin adayı ile görüşmeyen Serhan Çeliker artık tepkilere neden olmuştu. Ancak Serhan Çeliker yarışmada neden kimse ile görüşmediğini neden kimseye kalbini açmadığını açıklamıştı. Yarışmaya gelmeden önce bir sevgilisi olan ve sevgilisinden ayrılan Serhan hala eski sevgilisini sevdiğini ve onu unutamadığını açıklamıştı.

Serhan bu açıklamasında ben Fatma'mı hala seviyorum ama o yarışmaya katıldığım için beni asla affetmeyecek diyerek ağlamıştı. Hala eski sevgilisini seven Serhan hiç kimseyi tanımayacağını ve Fatma'nın onu affetmesini istemişti. Bugün yarışmaya misafir olarak gelen Serhan'ın eski sevgilisi Fatma ile Serhan baş başa görüştüler. Serhan daha önce ki hataları yüzünden ondan ayrılan sevgilisine kendini affettirebilecek mi? Serhan eski sevgilisi Fatma'nın söylediklerine ne cevap verecek.

Kısmetse Olur Fatma Kimdir, Kaç Yaşında Öğren >>>

Eski nişanlısının dizlerine kapılan Serhan, özür diledi ve bir daha asla kimseyi aramayacağına söz veren Serhan'ın sözlerine eski nişanlısı inanacak mı? Serhan'ın açıklamalarından sonra onunla hesaplaşmaya gelen Fatma istediği cevapları alabilecek mi?

Peki Serhan'ın eski sevgilisi olan Fatma kimdir, Serhan ile Fatma neden ayrıldı. Serhan eski sevgilisi ile yeniden barışacak mı, Serhan eski nişanlısı ile yeniden barışırsa yarışmadan ayrılacak mı? Bütün bu soruların cevabını bugün Kısmetse Olur evinde izleyeceğiz. Kısmetse Olur bugün 12:45'de 57. bölümü ile ekranlarda olacak.

Serhan ve  Eski Nişanlısı Fatma Neden Ayrıldı
Fatma'nın söyledikleri karşısında gözyaşlarını tutamayan Serhan eski nişanlısına kendini affetirebilecek mi? Fatma, Serhan'a bana olan aşkını kanıtla ki seni affedebileyim dedi.

Fatma, Serhan'a biz seninle neden ayrıldık senin burada ki tavırların yüzünden senin beni bir süs bebeği gibi bir kavanozun içine koyduğun için ayrıldık dedi. Biz seninle üç sene geçirdik ben seni törpüleyemedim ben senin burada törpüleneceğine inanmıyorum dedi. Kadın erkeğin arkasında yürümez kadın ile erkek yan yana yürür dedi. Serhan bu sözlerin üzerine evi terk etti.





serhan çeliker eski nişanlısı fatma kimdir, kısmetse olur serhanın eski nişanlısı fatma kim, serhanın eski sevgilisi, serhan çeliker eski nişanlısından neden ayrıldı. kısmetse olur 57. bölüm serhanın eski nişanlısı,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder