İŞTE BENİM STİLİM SİMA NEDEN DİSKALİFİYE OLDU, SİMA YARIŞMADAN KOVULDU MU?

SİMA ŞERAFETTİNOVA NEDEN YOK?
www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
Başladığı ilk günden beri ilgi ile takip edilen sevilen moda yarışması İşte Benim Stilim TV8 ekranlarında izleyici ile buluşmaya devam etmektedir. Hafta içi hergün yayınlanan ve Cuma günleri ise eleme gecesi olan İşte Benim Stilimde geçen hafta ki eleme gecesinde şaşırtıcı bir olay yaşandı ve bir yarışmacı diskalifiye edildi. 

İşte Benim Stilimden diskalifiye olan yarışmacı Sima Şerafettinova oldu. Yarışmanın en küçük ismi olan Sima Şerafettinova bilindiği gibi bütün yarışmacılarla kavga etmekteydi, hayatı ve ailesi ile de devamlı yalan yanlış bilgiler veren Sima tüm yalanları ortaya çıkmış ve hala ısrar etmekteydi. Geçen hafta eleme öncesi bölümde yine kavga eden Sima Şerafettinova artık yarışma kuralları yarışmadan kovulduğu iddaa edildi. 

Sima Şerafettinova Neden Diskalifiye Oldu.
www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
30 Mayıs Cuma günü yapılan İşte Benim Stilim eleme gecesinde olmayan Sima için sunucu Öykü Serter, Sima yarışma kurallarına uymadığı için diskalifiye oldu açıklamasını yaptı. 

Sima ise kendi twitter hesabından, yarışmadan kovulma ile ilgili olarak şu açıklamayı yaptı. Sima Şerafettinova instagram hesabında şunları yazdı; -”Tabiki de diskalifiye diyecekler, bırakıp gitti diyecek halleri yok. Diskalifiye olsaydım Gecen sezonki bir yarışmacı gibi eleme gecesi çıkarılırdım. Perşembe rezilliğinden sonra cuma çekimine gireceğimi düşünen insanın aklına Şüphe ederim.

30 Mayıs Cuma günü yapılan Sima Şerafettinova'nın olmadığı eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim Mihriban Akgül oldu. Yarışmada en az puanı alan Çağla oldu, yarışmacılar Mihriban ismini söylediler ve Mihriban elenmişti.

sima yarışmada neden yok, sima neden elendi, sima neden kovuldu, sima şerafettinova neden diskalifiye oldu, işte benim stilim sima niye elendi, iste benim stilim sima neden kovuldu, işte benim stilimdeki sima şerafetdinova neden diskalifiye oldu, yarışmadan sima neden yoktu, sima artık neden yok, işte benim stilimdeki azeri kız neden yok çıktı mı, 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder