2015 İşte Benim Stilim Birincisi Ezgi Ünal Oldu 12 Haziran 2015 İşte Benim Stilim Final

iste-benim-stilim-birincisi-ezgi-unal
2015 İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ KİM OLDU?

Tv8 ekranlarında yayınlanan İşte Benim Stilim 3.sezon büyük finali 12 Haziran 2015 tarihinde yapıldı. 12 haziran işte benim stilim büyük finalinde 3.sezon İşte benim stilim birincisi belli oldu.3.sezon birincisi Ezgi Ünal  oldu. İşte 12 haziran 2015 İşte Benim Stilim 3.Sezon Büyük Finalinde yaşananlar...

12 HAZİRAN İŞTE BENİM STİLİM FİNALİ...
İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ EZGİ ÜNAL OLDU...
3.SEZON ŞAMPİYONU EZGİ ÜNAL OLDU...

ŞİLAN MAKAL KİMDİR TIKLA >>>
EZGİ ÜNAL KİMDİR TIKLA >>>

Türkiyenin en Stil kadını olarak 100 Bin TL'lik büyük ödülü kazanan yarışmacı EZGİ ÜNAL oldu...

12 Haziran 3.sezon büyük finalinde 5 yarışmacı büyük ödül için yarıştı, SMS halk oylamasına kaldı ve SMS oylama sonuçları canlı yayında açıklandı. 5 yarışmacıdan en fazla oyu alarak şampiyon olan yarışmacı Ezgi oldu...
12 HAZİRAN İŞTE BENİM STİLİM BÜYÜK FİNAL SIRALAMA
İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ: EZGİ ÜNAL



İŞTE BENİM STİLİM İKİNCİSİ: ŞİLAN MAKAL



İŞTE BENİM STİLİM ÜÇÜNCÜSÜ: ÇAĞLA ÇETİNÖZ



İŞTE BENİM STİLİM DÖRDÜNCÜSÜ: SERPİL GÜLŞAH YILMAZ



İŞTE BENİM STİLİM BEŞİNCİSİ: ZEYNEP KARACA

12 Haziran 2015 İşte Benim Stilim Büyük Finalinde konuk jüri olarak Sinan Akçıl yer aldı. Sinan Akçıl hem şarkıları hem de jüri olarak puanları ile geceye damga vurdu.

Jüri koltuğunda Kemal Doğulu, İvana Sert, Uğurkan Erez ve Nur Yerlitaş'ın yer aldığı sunuculuğunu da Öykü Serter'in yaptığı İşte Benim Stilim(Bu Tarz Benim) 3.sezonu ile yine izleyicileri ekrana kilitlemeyi başarmıştı. 3 sezonda bir birinden renkli yarışmacılar Türkiye'nin en tarz kadını olmak ve büyük ödülü kazanmak için haftalarca kıyasıya yarıştılar ve 15 yarışmacıdan finale 5 yarışmacı kaldı ve 12 haziran cuma akşamı finale kalan yarışmacılardan birisi SMS oylaması ile birinci olacak.

12 Haziran 2015 İşte Benim Stilim Büyük Finaline Kalan Yarışmacılar:
   

İŞTE BENİM STİLİM FİNALİSTLERİ
İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİLERİ
1.SEZON İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ: AYCAN-NURCAN ŞENCAN
2.SEZON İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ: EMEL ÖZKIZILTAŞ
3.SEZON İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ: EZGİ ÜNAL

iste benim stilim 3.sezon birincisi, iste benim stilim sampiyonu kim oldu, işte benim stilim büyük final kıyafetleri, işte benim stilim 12 haziran büyük final kıyafetler, işte benim stilim şampiyonu kim oldu 12 haziran 2015, ezgi ünal kaçıncı oldu, işte benim stilim şilan makal birinci mi oldu, işte benim stilim ezgi ünal birinci mi oldu, 12 haziran şilan makal, 12 haziran ezgi ünal birinci oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder