Minecraft Türkçe Destek Merkezi


Değerli Minecrtaft oyuncuları,

Bildiğiniz üzere Türkiye'nin en iyi  ,  en çok tercih edilen ve en güvenilir Minecraft sitesi budur. Rakamlar yalan söylemez diyerek giriş yapalım istiyorum. Malum bir çok kişi beni google+ hesabımdan , Facebook hesabımdan ekleyerek yardım istiyor. Herkese yetişme şansım yok. Bu nedenle deneyimli arkadaşların bu konuda yardım edeceğini umarak böyle bir başlık açtım. yun ile ilgili sorularınızı bu başlık altında sorarak deneyimli arkadaşların cevap vermesini bekleyin. Oyunu bilen değerli arkadaşlarımızın bu başlıkta bilmeyenlere yardım etmesini istiyorum. İnşallah Türk birliği beraberliğini bu başlıkta gösterebiliriz. Sürekli sorulara yanıt verenleri konu altında listede belirteceğim. 

Soru sormadan bunları okuyun.
1. Aynı soru var mı diye yorumlara bakın.
2. Mümkün olduğunca anlaşılır ve kısa şekilde sorun.
3. Cevap gelmeden yeniden yorum atmayın.
4. Cevap verenlerin geç cevap verebileceklerini düşünerek belli bir süre bekleyin.
5. Reklam içerikli yazılar yazmayın.
6. Saygısızlık içeren veya küçük düşürücü mesajlar yazmayın.

Sorularınızı ve yanıtlarınızı bekliyoruz. 

Saygılarımla,

Can AVCILAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder