İşte Benim Stilim Kim Elendi 15 Mayıs 2015

15 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM CEREM ELENDİ

İşte Benim Stilim 3.sezon 6.hafta eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim belli oldu. 15 Mayıs 2015 Cuma akşamı yayınlanan İşte Benim Stilim eleme gecesinde yarışmacılar gelinlikleri ile sahneye çıktılar. Yarışmacılardan CEREM yarışmaya veda etti... İşte 15 Mayıs İşte Benim Stilim eleme gecesi yarışmacıların aldıkları oylar, elemeye kalan isimler ve elemede jürinin oyları ile elenen yarışmacı...
15 mayıs işte benim stilim CEREM GÜNGÜZ elenen yarışmacı oldu...
CEREM ELENDİ...
15 Mayıs Cuma akşamı İşte Benim Stilim yarışmasını 6.eleme gecesinde konuk jüri koltuğunda spor yorumcusu Sinan Engin yer aldı. Yarışmacılar gelinlik konsepti ile ekrana geldi. Tüm yarışmacılar performansları ile göz doldurdu. Jüriden en az puanı alan yarışmacı CEREM oldu ve elemeye kalan ilk yarışmacı oldu. Daha son yarışmacılar oylama yaparak elemeye bir isim daha çıkardılar. Yarışmacılardan en fazla ismi söylenen DİDEM oldu ve elemeye kalan ikinci isim oldu... CEREM ve DİDEM elemeye kalan iki yarışmacı olarak tekrar jürinin karşısına geçti... İşte jürinin oyları...

CEREM VE DİDEM İÇİN OYLAMA SONUÇLARI
  • SİNAN ENGİN, "DİDEM" GİTSİN DEDİ
  • NUR YERLİTAŞ, "CEREM" GİTSİN DEDİ
  • KEMAL DOĞULU, "CEREM" GİTSİN DEDİ
  • UĞURKAN EREZ, "DİDEM" GİTSİN DEDİ
  • İVANA SERT, "CEREM" GİTSİN DEDİwww.once-burada.com
YARIŞMACILARIN ELEME İÇİN SÖYLEDİKLERİ İSİMLER
  • SİMA, "DİDEM" GİTSİN DEDİ,
  • SİNEM, "DİDEM" GİTSİN DEDİ,
  • ÇAĞLA ÇETİNÖZ, "DİDEM" GİTSİN DEDİ,
  • ZEYNEP KARACA, "DİDEM" GİTSİN DEDİ,
  • EZGİ, "SİNEM" GİTSİN DEDİ,
  • MİHRİBAN, "SİNEM" GİTSİN DEDİ,
  • DİDEM, "SİNEM" GİTSİN DEDİ,
  • GÜLŞAH, "SİMA" GİTSİN DEDİ,
  • ŞİLAN, "SİMA" GİTSİN DEDİ,
İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI


iste benim sitilim kim elendi, 15 mayıs kim elendi iste benim stilim, işte benim stilim eleme gecesi 15 mayıs, dün kim elendi stil benim, iste benim stilim dün akşam kim gitti, bu akşam kim elendi, işte benim stilim eleme gecesi kim kimin adını yazdı 15 05 2015, cerem mi elendi didem mi elendi, iste benim stilim cerem güngüz elendi mi, iste benim stilim cemem elendi mi, 15 05 2015 iste benim stilim eleme, iste benim stilim 109.bölüm eleme gecesi kim elendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder