İşte Benim Stilim 15 Mayıs Kim Elendi?

İşte Benim Stilim yarışması son hızlı devam ederken bir eleme gecesi daha geldi çattı. Yarışmacılar tarzlarıyla jürinin gözüne girmek için bir birleriyle kıyasıya bir mücadele içinde. Herkes jüriden yıldız kapma peşinde. İşte Benim Stilim 15 Mayıs Eleme Gecesi oldukça renkli görüntülere sahne olacak. Yarışmacılar elenmemek için çok büyük bir mücadele verecek. Tabi bu olay büyük kavgaların ve tartışmaların fitilini ateşleyecek.
İşte Benim Stilim 15 Mayıs

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Eleme Gecesinin konsepti "Gelin Olmuş Gidiyorsun" olarak belirlendi. Gecenin süpriz isimleri ise Sinan Engin ve Grup Vitamin olacak. Sinan Engin jüri koltuğunda kızları terletecek. Grup Vitamin ise şarkılarıyla geceye renk katacak.

Bir birinden tarz gelinliklerle sahne alacak olan yarışmacılar bakalım jüri üyelerinden ve Sinan Engin'den nasıl yorumlar alacaklar. İşte Benim Stilim eleme gecesinde yaşanacak olan tüm gelişmeleri TV8 Canlı Yayını sayfasından izleyebilirsiniz.


Yarışmadan elemeye Didem ve Cerem ikilisi kaldı.
Sinan Engin Didem'in ismini yazdı.
Kemal Doğulu Cerem'in ismini yazdı.
Uğurkan Erez Didem'in ismini yazdı.
İvana Sert Cerem'in ismini yazdı.
Nurella Cerem'in ismini yazdı.

Oylama sonucunda yarışmanın 6. haftasında İzmir'li yarışmacı Cerem Güngüz İşte Benim Stilim'e veda eden isim oldu.

Cerem Güngüz Kimdir? >>

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Kim Elendi, İşte Benim Stilim 15 Mayıs Elenen İsim, İşte Benim Stilim 15 Mayıs Eleme Gecesi Canlı izle Tv8, İşte Benim Stilim Cerem Mi Elendi Didem Mi Elendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder