merveninkendidunyasi'ndan Sürpriz Yılbaşı Kartı


Bu yılbaşında kartlaşma etkinliğini yapmama kararı almıştım. Merve ile de okul sezonunun başından bu yana hiç konuşmuyorduk. Fakat birbirimizden habersiz birbirimize kart yollamışız ve yolladığımızı da birbirimize söylemedik. Yılbaşı arifesi posta kutumda mektup zarfı gördüm. Bilmediğim için başkasına gelmiş yanlışlıkla kutuya konmuş sandım. Meğerse bizim kız yollamış. Tabii ki çok mutlu oldum. Hızla eve çıktım ve zarfı açtım.


Blogger merveninkendidunyasi  nasıl bir kart yollamış...

Zarfın arkasında yani adreslerin olduğu kısımda tam beş adet Atatürk temalı pullar var. Pullar o kadar hoşuma gitti ki direk çıkardım. Ön tarafında açılacak yerin üstüne Merve, mor ortanca çiçeği etiket yapıştırmıştı. Ortanca beni çok hüzünlendirdi. Çünkü tam on yıldır Sinop'a gitmiyorum. Annemin memleketinin özlemi var içimde. Orada çevre düzenlemesi olarak hep ortanca çiçeği dikerler. O yüzden orayı hatırlattı. Yazımı okur musun bilmiyorum ama iyi ki yapıştırmışsın Merve. 

Zarfın içinden yılbaşı temalı kapaktı tebrik kartı çıktı. İçerisinde güzel dilekleri olan, kalbinden geçmiş bir yazı var. Beni çok mutlu etti yazı. Hatırlanmanın güzel bir duygu olduğunu hissettim. Yaşlanıyorum galiba biraz da duygulandım. 
 İyi ki varsın kız Merve.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder