Bilgisyarda Kulaklık Sesi Bozuk Çıkıyor Kesin çözüm

Merhaba arkadaşlar bugun elime bi kulaklık geçti pc ye takıyım dedim taktım ama ses bi tuhaf çıkıodu bunu kasadan yada kulaklıktan oldumadıgından emindim araştırdım ama bulamadım kendim karıştırırken çözümünü buldum bunu şimdi sizle paylaşcam 

ilk olarak Realtek HD Auto Yöneticisini açıyoruz ve ve ayarları alttaki resimdekinin aynısını yapıyorsunuz 


bu adımdan sonra ise ses efekti bölümüne giriyoruz 

buradaki ayarlarıda aynen böyle yapıyoruz ve bi müzik filan açıp kontrol ediyoruz

egerki sorun çözüldüyse bi yorumu çok görmessiniz heralde :) 

etiketler:kulaklıktan ses cızırlıtılı geliyor,kulaklıgımdan gelen ses anlaşılmıyor,kulaklıgımki ses cızırtılı,ön girişten taktıgım kulaklık ses düzgün çıkmıyor,kulak cızırtı sorunu,kulaklık sesi az çıkıyor,masaüstü bilgisayarımda kulaklık sesi bozuk,laptoptaki kulaklıktan ses bozuk çıkıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder