Firefox Video Açmama Sorunu Ve Çözümü Resimli Anlatım

merhaba arkadaşlar bügün yeni bir hatayla karşılaştım araştırdım araştırdım ama bulamadım sorunu kendim programı karıştırarak çözdüm şimdi bu sorunun çözümünü size resimli olarak anlatacagım işinize yararsa bi yorum atmayı çok görmeyin sitemizide takip edebilirsiniz.

çözüm:

resimlere tıklayarak boyutunu büyütebilirsiniz

1.mozilla firefoxdan araçlar ve eklentiyi seçiyoruz



2. eklentilere girdikten sonra yan uygulamalara tıklıyoruz



3. böyle bi ekran gözünüzün önüne gelecek



4. bu aşamada ise smockvawe flaş 12.0.043 ve  smockvawe for director 12.03.133 adlı uygulamalrın karşısındaki kutucuga tıklayarak asla aktifleştirmeyi seçiyoruz ikisindede ve firefoxdan çıkış yapıp geri giriyoruz ve videolarımız açılıyor




           SORUNUNUZ ÇÖZÜLDÜYSE BİR                      TEŞEÜKKÜRÜ ÇOK GÖRMEYİN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder