Ogulcanın Astral seyehat deneyimi



Merhaba Ben Oğulcan , Sizlerle Yaşadığım %100 Gerçek Bir Astral Seyehat Deneyimimi Paylaşacağım Lütfen Paylaşırmısınız Şimdiden Teşekkürler..

Birgün İnternette Facebook , Twitter Vb. Sitelerde Canım Sıkıldı Ve Google Arama Butonuna " İlginç Hikayeler" Yazdım İlk 1-2 Hikayeyi Okuyunca İlgimi Çekti Konular Ve Bazı Kelimeleri Arastırmaya Başladım Bir Yazıda ""Astral Seyahat"" Kelimesi Çok Dikkatimi Çekti Bu Kelimeyi Yaklaşık 3.5 Ay Boyunca Çok Detaylı Bir Biçimde Araştırdım, Tahmin Ettiğinizden Daha Detaylı . Sonra Bunu 2014'ün 30 Aralık Gecesi Saat 03.58 De Uyumaya Çalısırken Yapmak Aklıma Geldi. Okuduğum Bilgilerden Yararlanarak Sırt Üstü Yattım Kendimi O Gün Arkadaşlarla Gittiğimiz Oyun Salonundaki ,Oynadığımız Oyunu Oynerken Hayal Etmeye Başladım Ve Buna Çok Yoğun Bir Şekilde Odaklandım Sonra Kulağıma Hafif Bir Çınlama Sesi Gelmeye Başladı Ayak Parmaklarım Hafif Karıncalanmaya Başladı Hafif Bir Esinti Hissettim. Korkmadım Çünkü Ters Bir Durumda Ne Yapmam Gerektiğini Ve Başka Kişilerin Deneyimlerini İyice Arastırmıstım. Daha Sonra Bu Oyun Salonundaki Yaşadığımız Olayı Düşünürken, Kendi İsteğim Olmadan Başımı Kaldırdım Sanki Biri Beni Ensemden Tutup Kaldırdı Doğru Söylemek Gerekirse Biraz Tırstım , Deneyimlerin Çogunda Kişi Arkasına Bakıp Bedenini Görüyordu . Bende Kafamı Cevirdim Arkaya Doğru Yani Yastığa Doğru İşte O Anda Gerçekten Tırsmıştım Kendimi Uyur Bir Vaziyette Bilincim Yerinde İken Dıştan Görüyordum Evet "Astral Seyehat" ' a Geçmiştim Aklıma İlk Olarak Sevgilimin Yanına Yani Onun Olduğu Daireye Gitmek Geldi Sonra Birden Onların Kapısının Önüne Işınlandım Sanki Tam Olarak Neydi Bilmiyorum Herşey Sanki Birebir Gerçekti Fakat Sanki Ayaklarım Yerde Değil di Uçuyormusum Gibi Bir His Vardı ; Kapıyı Açmak İstedim ama Acamadım Elim İçinden Geçiyordu Saka Gibiydi Kendimi Bir Hayalet Olarak Görüyordum Adeta Sonra Odalarda Gezinmeye Başladım Sevgilimin Annesi Ve Babası Yanlarında 2-3 Kişi İle Oturuyordu Misafirleri Vardı Anlaşılan Hepsini Çok Net Ve Gerçekmiş Gibi Görüyor Ve Konusmalarını Duyuyordum Hemde Çok Net Sonra Sevgilimin Olduğu Odaya Girdim Misafirlerinin Kızı İle Konusuyordu Yanlarına Gittim Misafir Kızın Adı Berfin'di Pc (Bilgisayar) Da Oturmuş Facebookta Berfinin Sevgilisi olan Serkana Bakıyorlardı Berfin Onu Ne Kadar Sevdiğini Anlatıyordu Sevgilim İse Bizden Bahsetti Bizde Birbirimizi Seviyoruz falan Gibi Seyler Dedi İşin Garibi Hala Uyanmamıştım ; Sevgilimin Annesi İçeri Girdiği Anda Titremeye Başladım Sanki Bir Televizyonun İçindeydim Yayın Bozuluyor Gibiydi Sonra Uyandım Hayatımda İlk Defa Bu Kadar Terlemiştim Herşeyi Çok Net Hatırlıyordum Bunları Unutmamak İçin Yatağımın Altındaki Günlüğün En Arka Sayfasına Not ettim Sabah Oldu Hiç Uyumadım saat 09.00 ' a Kadar Bekledim Sevgilimi Aradım Ve Saat 13.30 da Her Zaman Buluştuğumuz Cafede Beklemesini Onla Birşeyler Konusacağımı Söyledim Tamam Dedi Ve Kapattım Günlüğümü Çıkardım Ve Yazdığım Seylerin Olduğu Sayfayı Yırtıp Cebime Koydum Sevgilim Cafeye Dün Gece Rüyamda Gördüğüm Fakat Gerçek Hayatta Hiç Görmediğim Bir Kızla Geldi O Dün Gece Gördüğüm Berfindi Sevgilim Oturdu Neden Cagırdın Diye Sordu Kızla Beni Tanıstırmamıştı Bende Dün Gece Bir Rüya Gördüğümü Ve Birkaç Soru Soracağımı Söyledim O da Tamam Sor Dedi Bende onla Beraber Gelen Kızı kafamlar İşaret Ederek " Onun Adı Berfin ' Mi " Dedim İkiside Birbirlerine Bakıp Hafif Bir Tebessüm İle Sırıttılar Sen Nerden Biliyorsun Dediler Hiç İstifimi Bozmadan Beki Berfin Dedim Sevgilinin Adı Serkan Mı Dedim Bu Sefer Yüzlerindeki Hafif Şaşkınlıkla Karısmış Tebessüm Birden Korkulu Gözlere Döndü Ardından Dün Gece Saat 4 Gibi Hala Uyanıktınız Faceden Berfin Sana Sevgilisi Olan Serkanın Fotoğraflarını Gösterdi Ve Birbirlerini Çok Sevdiklerini Söyledii Değilmi dedim Ve Ekledim Sonra Sende Bizim Birbirimizi Ne Kadar Çok Sevdiğini Söyledin Değilmi Dedim Konusmuyorlardı Bana Sanki Canavar Mışım Gibi Bakıyorlardı Sonra Tüm Olayı Baştan Anlattım Ve Sonra Rahatladılar ama Bu Olanları Nasıl Bildiğimi Hala Anlamış Değillerdi.

Kısacası Astral Seyahat Dediğimiz Seyi Yapmayı Basardım Çok Olmadı 6 Gün Oldu; Bana Sormak İstediğiniz Birşey Varsa Facebook Arama Yerine "fantastic1903" Yazın Ve Ekleyin Unutmayın İnanmak Başarmanın Yarısıdır ....


facebooktan bi sayfadan alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder