Karantinada İzlenecek Tayvan Tayland Çin Dizileri

Benden öneri isteyen takipçilerimin bana bu şekilde mesaj atmalarından dolayı başlığı bu şekilde açmak istedim. Doğru bir başlık mı emin değilim. Doğru bir başlık değilse de affınıza sığınırım. Son yıllarda Tayvan, Tayland ve Çin dizilerinin kalitesini hepimiz keşfettik.

Haliyle Kore dizilerinden sıkılmış olan izleyiciler bu ülkelerin dizilerini izlemeye başladılar. Bunlardan biri de benim. Düzenli olarak 2015 yılından bu yana bu üç ülkenin dizilerini takip ediyorum. 2015 yılından önce tek tük takip ediyordum. Fakat Kore dizileri aşırı klişe olmaya başlayınca yavaş yavaş bende albenisi yitirdi sonuç olarak da düzenli izleyici olarak zevklerimin diğer ülkelere kaymasına sebep oldu. Bende bu boş günlerde işinize yarayacak bir liste yapmaya karar verdim.

Yalnız vereceğim öneri listesinde Tarihi dizi türü yok, en fazla dönem dizisi var. Sebebi ise yeni başlayacak, ilk defa izleyecek olan izleyiciler olacağını düşündüm. Bu yüzden neden tarihi dizi yok diye sormayın. Ayrıca tarihi diziler için gelecek günlerde yine bir öneri postu olacak.
Dizileri Tayvan Drama sitesinden izledim. İzleme linki: https://www.tayvan-drama.com/
Öneri Listem: 
A Love So Beautiful (Çin)

A Seven Faced Man (Çin)

Angel Magic (Tayland)

Arsenal Military Academy (Çin)

Bromance (Tayvan)

Cambrian Period (Çin)

Color Of Night (Çin)

Cubic (Tayland)

Devil Lover(Tayland)

Fifteen Years of Waiting for Migratory Birds (Çin)

I Am Sorry, I Love You(Tayvan)

I Wanna Be Sup'Tar (Tayland)

Jao Sao Jum Yorm(Tayland)

Karn La Krang Neung...Nai Hua Jai (Tayland)

Kiss Me (Tayland)

Kleun Cheewit (Tayland)

Love 020 (Çin)

Love Me If You Dare (Çin)

Marry Me, or Not (Tayvan)

Meteor Garden (Çin)

Miss in Kiss (Tayvan)


Moon River (Tayvan)

My Amazing Boyfriend 1 ve 2. sezon (Çin)

My Little Princess (Tayland)

My Sunshine (Çin)

Princess Hours Thai (Tayland)

Smile (Çin)

The Big Boss 1.  ve 2. sezon (Çin)

The Love Knot His Excellency’s First Love (Çin)

The Perfect Match (Tayvan)

The Whirlwind Girl 1. ve 2. sezon (Çin)

Tra Barb See Chompoo (Tayland)

U Prince Series (Tayland) (12 seri var)

When a Snail Falls in Love (Çin)

When I See You Again (Tayvan)

When We Were Young (Çin)

With You (Çin)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder