Kadim Dostum Dizisi Oyuncuları Kimler Konusu Nedir - Kadim Dostum Kadrosu

KADİM DOSTUM DİZİSİ...

Kadim Dostum dizisi konusu ne? Kadim Dostum dizisi hangi oyuncular rol alıyor? Kadim Dostum dizisi fragman. Kadim Dostum dizisi FOX hakkında tüm haberler…

Mahsun Kırmızıgül’ün yapımcılığını üstlendiği Kadim Dostum dizisinden ilk fragman yayınlandı. FOX’un iddialı yapımları arasında ye alan dizinin başrollerinde İlker Aksum, Damla Aslanalp, Murat Eken, Metin Yıldız ve Cihat Tamer rol alıyor.


FOX’un yeni dizisi Kadim Dostum’un kadrosuna 2 isim dahil oldu!
Çekimleri Mardin’de yapılan dizinin kadrosuna, daha önce Muhteşem Yüzyıl, Kuzey Güney ve Benim İçin Üzülme gibi dizilerde rol alan Ünal Silver ile yine Benim İçin Üzülme dizisinde Harun karakterini canlandıran Eren Hacısalihoğlu dahil oldu.
Kadim Dostum, yakında FOX’ta!

Kadim Dostum Dizi Oyuncuları Kimler
Kadim Dostum Dizisi Bayram -
Kadim Dostum Dizisi Recep -
Kadim Dostum Dizisi Rafet -
Kadim Dostum Dizisi Nurten -
Kadim Dostum Dizisi Süheyla -
Kadim Dostum Dizisi Ferzan -
Kadim Dostum Dizisi Hikmet - Murat Eken
Kadim Dostum Dizisi Mümtaz - İlker Aksum


Kadim Dostum Dizisi Konusu;

Yapımcılığını Boyut Film'in üstlendiği dizi henüz çok yeni olduğundan, konusu ile ilgili detaylı bilgiye sahip değiliz. Önümüzdeki günlerde dizi ile ilgili bilgiler yayınlanmaya başladıkça, biz de bu sayfada gerekli güncellemeleri yapacağız.


kadim dostum dizisi, kadim dostum dizi oyuncuları kimler, kadim dostum dizi konusu, kadim dostum ne zaman başlıyor, kadim dostum hangi günler oynuyor çıkıyor, kadim dostum dizisi oyuncu kadrosu, kadim dostum dizisi karakter isimleri, kadim dostum dizisindeki karakter ve isimler, mümtaz ferzan hikmet kadim dostum, kadim dostum şarkı söyleyen kadın, fox tv, yeni diziler, yeni başlayacak diziler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder