Benim Adım Gültepe Dizisi Oyuncuları Ve Konusu Kanal D

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİ OYUNCULARI
Kanal D Benim Adım Gültepe Oyuncuları ve Konusu

Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım gültepe dizisi yakında başlıyor...
Yeni sezon için bir çok dizi ve yarışma programları ile izleyiciyi ekranlara kilitleyecek olan Kanal D yeni bir diziyi tanıttı. Özellike genç kızların sevgilisi yakışıklı oyuncu Ekin Koç'un da kadroda olması izleyiciyi şimdiden heyecanlandırdı. Dizi oyuncularını ve konusunu dizi ile ilgili detaylı bilgiye yazımızın devamından ulaşabilirsiniz.

Benim Adım Gültepe dizisi Eylül ayında Kanal D ekranlarında olacak...

İşte Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları ve karakterleri...

BENİM ADIM GÜLTEPE OYUNCULARI

Mete Horozoğlu
Ayça Bingöl 
Ekin Koç
Miray Akay 
Selen Öztürk 
Tolga Sarıtaş 
Bülent Alkış
Mehmet Özgür
Ümit Çırak 
İlker Kızmaz 

Dizinin yönetmeni Zeynep Günay Tan

Dizide özellikle Sana Bir Sır Vereceğim dizisinin yakışıklı oyuncusu Ekin Koç dikkat çekiyor. Dizinin final yapmasının ardından Ekin Koç fanları yeni dizisinin merak ediyordu. Ekin Koç'un Sinem Kobal ile aynı dizide oynayacağı konuşuluyordu. İkilinin hangi dizide oynayacağı merak edilirken Ekin Koç Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım Gültepe dizisinin kadrosuna geçti. Bakalım Sinem Kobal da bu dizi de yer alacak mı?

Benim Adım gültepe dizisi eylül ayında yayında olacak. Dizinin konusu ile ilgili herahngi bir bilgi yok. İlerleyen günlerde dizinin tüm oyuncu kadrosu ve konusu ile ilgili detaylı bilgiyi bu sayfadan okuabilirsiniz...

benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe dizisi oyuncuları, benim adım gültepe oyuncuları kimler, benim adım gültepe dizisi kanal d, ekin koç yeni dizisi, ekin koç benim adım gültepe ne zaman başlıyor, benim adım gültepe dizisi konusu, benim adım gültepe dizisi nerde çekiliyor, benim adım gültepe dizisi yayın günü, benim adım gültepe dizisi hangi gün, benim adım gültepe oyuncu kadrosu, benim adım gültepe oyuncularının gerçek isimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder