Kadim Dostum Damla Aslanalp Kimdir - Nergiz Damla Aslanalp Kim Kaç Yaşında Biyografi Ve Resimleri

KADİM DOSTUM NERGİZ DAMLA ASLANALP

Nergiz Damla Aslanalp 24 yaşında dizi oyuncusudur.

Geçtiğimiz yıl düzenlenen Almanya'nın en güzel Türk kızının belirlendiği Miss Turkuaz 2013 yarışmasında üçüncü olmuştur.

Damla Aslanalp Mahsun Kırmızıgül'ün yeni dizisi Kadim Dostum'da başrol oynayacak. Güzel oyuncu dizinin cast çalışmaları sırasında 130 oyuncu arasından seçildi. Kadim Dostum dizisi yeni sezonda ekranlarda olacak. As­la­nalp'e çok gü­ve­nen Kır­mı­zı­gül, Tür­ki­ye'nin ye­ni Hür­rem'ini bul­du­ğu­na ina­nı­yor.

Oyun­cu­su­nu, Al­man­ya'dan ge­le­rek Hür­rem ro­lüy­le bü­yük be­ğe­ni ka­za­nan Mer­yem Uzer­li'ye ben­ze­ten sa­nat­çı, çev­re­sin­de­ki­le­re "Bu kız­da Mer­yem Uzer­li ha­va­sı var. Tür­ki­ye­’nin ye­ni Hür­re­m’­i ola­ca­k" di­yor.


Kırmızıgül, ilk kez kamera karşısına geçecek olan As­la­nalp'e oyun­cu­luk ders­le­ri al­dır­ma­ya baş­la­dı. Yeni gözdesine ko­nuş­ma ya­sa­ğı da ge­ti­ren sanatçı, genç yıl­dı­zın sos­yal med­ya he­sap­la­rı­nı da ka­pat­tır­dı.

Nergiz Damla Aslanalp Resimleri







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder