Adı Mutluluk Dizisi Kumsal'ın Söylediği Esmerim Güzelim Şarkısı

kumsal-esmerim-guzelim-sarkisi
ADI MUTLULUK DİZİSİ KUMSAL(EZGİ EYÜBOĞLU) ESMERİM GÜZELİM TUTİ DİLLİM ŞARKISI

Fox Tv ekranlarının sevilen dizisi Adı Mutluluk'un bu haftaki yeni bölümünde Kumsal şarkıları ile beğeni topladı. Dizinin yeni bölümü 21 Temmuz 2015 salı akşamı yayınlandı. Adı Mutluluk dizisinin son bölümü yani 5.bölümde plaj partisi düzenlendi. Plaj partisinde Kumsal ve Gonca Gül şarkı söyledi. Sahneye çıkan Kumsal ve Gonca'nın söylediği şarkılar çok beğenildi. Kumsal Sezen Aksu'nun Küçüğüm şarkısını söyledi. Ayrıca hep birlikte Esmerim Güzelim şarkısını söylediler. İşte Adı Mutluluk dizisinin 5.bölümünden Kumsal ve Gonca'nın söylediği Esmerim Güzelim şarkısının sözleri...

21 Temmuz Salı akşamı 5.bölümde Kumsal ve Gonca'nın söylediği Esmerim Güzelim Tuti Dillim Ben Yanıyorum şarkısını söyledi. İşte o şarkının sözleri...

ESMERİM GÜZELİM ŞARKI SÖZLERİ

Darıldın mı gülüm bana
Hiç bakmıyorsun bu yana
Darıldınsa barışalım
Kumru gibi koklaşalım
Esmerim güzelim tuti dillim
Ben yanıyorum aman
Allah çok seviyorum
Her zaman üzersin beni
Yaramaz çapkın seni
Benim hiç günahım yoktur
Baştan sen çıkardın beni
Esmerim güzelim tuti dillim
Ben yanıyorum aman
Allah çok seviyorum
Bir gün nadim olacaksın
Beni çok arayacaksın
Ah edip ben ağladıkça
Allah’ından bulacaksın
Esmerim güzelim tuti dillim
Ben yanıyorum aman
Allah çok seviyorum

adı mutluluk kumsal esmerim güzelim şarkısı, 21 temmuz kumsal söylediği şarkı sözleri, adı mutluluk 5.bölüm kumsalın söylediği şarkı sözleri, goncanın söylediği şarkı 21 temmuz, adı mutluluk gonca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder